PavvelM Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Witajcie. Siostra posiada C3 1.1 z 2007r. Auto ma sekwencyjną instalacje LPG jakieś 1,5 roku. Zobaczyłem że okolice miski olejowej od strony rozrządu jest mokra od oleju. Poszukiwania były długie ale w końcu udało się zlokalizować wyciek. Olej wydostaje uszczelką pod głowicą w narożniku koło rozrządu z przodu auta. Auto zostało oddane do warsztatu w celu sprawdzenia co jest grane. Diagnoza mechanika: pęknięta uszczelka pod głowicą. Podobno głowica była sprawdzana czy planowana nie mam pojęcia bo ja nie odbierałem auta tylko siostra. Od zmiany uszczelki auto przejechało ok 20km i dziś sprawdziłem palcem to miejsce gdzie był wyciek i jest tam mokro od oleju. Wiadomo auto wróci do mechanika ponieważ skasował 550zł a problem jest nadal. W jaki sposób dopilnować mechanika żeby nie wracać zaś do niego. Czy jak sprawdzają głowicę to warsztat który sprawdza głowicę daje jakieś wydruki z maszyny że głowica jest ok i nie wymaga planowania? Miał może ktoś podobny problem z uszczelką pod głowicą? Każda rada i uwaga mile widziana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 witam. Częsta przypadłość w silnikach 1.1- 1.4 8V W miejscu które opisujesz jest kanał olejowy jak uszczelka przegnije to zaczyna puszczać olej. Przypilnuj żeby splanowali głowice. jak wszystko zrobią zgodnie z sztuką nie powinno być problemu późniejszych reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 kurcze straszne są te silniki pod tym względem. Jutro postaram się podjechać do mechanika i zapytać go co tam było zrobione. Bo siostra nie pamięta. Powiem szczerze że mam ochotę zrypać tego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > kurcze straszne są te silniki pod tym względem. Jutro postaram się podjechać do mechanika i zapytać > go co tam było zrobione. Bo siostra nie pamięta. Powiem szczerze że mam ochotę zrypać tego > mechanika. A może tam jest mokro, bo nie został wyczyszczony po wierzchu w trakcie naprawy? Umyj to miejsce i poobserwuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Umyj to miejsce i poobserwuj. Wiesz co nie wydaje mi się ponieważ poniżej tego gdzie "leci" też jest mokro. A jak tykałem pacem gdzie jest uszczelka to za każdym razem na palcu miałem pokaźną plamę. Ale spróbować nie zawadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Pytałem mechanika głowica była planowana, trochę się zmartwił że jest mokro od oleju. Jutro auto wraca do mechanika z zawieszeniem i ma zerknąć na to co robił z głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Pytałem mechanika głowica była planowana, trochę się zmartwił że jest mokro od oleju. Jutro auto > wraca do mechanika z zawieszeniem i ma zerknąć na to co robił z głowica. To albo użył kiepskich materiałów albo popełnił jakiś błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Pytałem mechanika głowica była planowana, trochę się zmartwił że jest mokro od oleju. Jutro auto > wraca do mechanika z zawieszeniem i ma zerknąć na to co robił z głowica. Lub głowica jest pęknięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Lub głowica jest pęknięta. po planowaniu chyba sprawdzają głowice? Czy źle myślę? Auto zostało na noc w warsztacie, jestem ciekaw jakie będą wnioski. Siostra mówiła że mechanik podobno ma zdjąć osłonę rozrządu powycierać i uruchomić silnik aby zobaczyć dokładnie gdzie wycieka olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.