Skocz do zawartości

Golf II, podśw. automatu i pytanie o GIV


Chrisu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich VW

Jestem tu gościnnie - padły mi 2 auta i jeżdżę pożyczonym GII z 3-biegowym automatem (na elektronicznym gaźniku wink.gif ). Nim przejdę do sedna dodam, że auto po regulacji spala już tylko prawie 10 l/100 podtlenku LPG wink.gif

Wracając do tematu. Czy pod drążkiem automatu da się (łatwo) założyć jakieś podświetlenie? Przeważnie jak wracam z pracy jest już ciemno i nie raz muszę włączyć światło w kabinie żeby sprawdzić czy dobre położenie wbiłem wink.gif

I przy okazji. Myślę o zmianach w mojej stajni i na (za przeproszeniem) dupowóz do jeżdżenia do pracy (50 km w jedną stronę) chciałbym kupić G IV. Z silników myślę o 1.6 (1,4 wydaje mi się być za słaby) w benzynie (żeby zagazować). Fajnie byłoby jakby miał tempomat i klimę. Wiek ok 2002 (hatchback) lub 2004 (kombi). Co myślicie o takim pomyśle? Na co uważać w GIV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich VW

> Jestem tu gościnnie - padły mi 2 auta i jeżdżę pożyczonym GII z 3-biegowym automatem (na

> elektronicznym gaźniku ). Nim przejdę do sedna dodam, że auto po regulacji spala już tylko

> prawie 10 l/100 podtlenku LPG

normalne

> Wracając do tematu. Czy pod drążkiem automatu da się (łatwo) założyć jakieś podświetlenie?

jest fabryczne - pewnie padla zarowka

> Przeważnie jak wracam z pracy jest już ciemno i nie raz muszę włączyć światło w kabinie żeby

> sprawdzić czy dobre położenie wbiłem

> I przy okazji. Myślę o zmianach w mojej stajni i na (za przeproszeniem) dupowóz do jeżdżenia do

> pracy (50 km w jedną stronę) chciałbym kupić G IV. Z silników myślę o 1.6 (1,4 wydaje mi się

> być za słaby) w benzynie (żeby zagazować). Fajnie byłoby jakby miał tempomat i klimę. Wiek ok

> 2002 (hatchback) lub 2004 (kombi). Co myślicie o takim pomyśle? Na co uważać w GIV?

1.6 8V po 2001 jest niezniszczalny (przed 2001 moga byc problemy ze skrzynia biegow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest fabryczne - pewnie padla zarowka

Właśnie pytam, bo zdjąłem osłonę i tam po prawej stronie drążka są 2 jakieś wtyki - jeden z przodu, drugi tuż koło drążka. Nigdzie żarówki nie widziałem więc pewnie całej oprawki brakuje i nie wiem które z tych 2 może być źródłem zasilania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.