Chrisu Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 Witam wszystkich VW Jestem tu gościnnie - padły mi 2 auta i jeżdżę pożyczonym GII z 3-biegowym automatem (na elektronicznym gaźniku ). Nim przejdę do sedna dodam, że auto po regulacji spala już tylko prawie 10 l/100 podtlenku LPG Wracając do tematu. Czy pod drążkiem automatu da się (łatwo) założyć jakieś podświetlenie? Przeważnie jak wracam z pracy jest już ciemno i nie raz muszę włączyć światło w kabinie żeby sprawdzić czy dobre położenie wbiłem I przy okazji. Myślę o zmianach w mojej stajni i na (za przeproszeniem) dupowóz do jeżdżenia do pracy (50 km w jedną stronę) chciałbym kupić G IV. Z silników myślę o 1.6 (1,4 wydaje mi się być za słaby) w benzynie (żeby zagazować). Fajnie byłoby jakby miał tempomat i klimę. Wiek ok 2002 (hatchback) lub 2004 (kombi). Co myślicie o takim pomyśle? Na co uważać w GIV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Witam wszystkich VW > Jestem tu gościnnie - padły mi 2 auta i jeżdżę pożyczonym GII z 3-biegowym automatem (na > elektronicznym gaźniku ). Nim przejdę do sedna dodam, że auto po regulacji spala już tylko > prawie 10 l/100 podtlenku LPG normalne > Wracając do tematu. Czy pod drążkiem automatu da się (łatwo) założyć jakieś podświetlenie? jest fabryczne - pewnie padla zarowka > Przeważnie jak wracam z pracy jest już ciemno i nie raz muszę włączyć światło w kabinie żeby > sprawdzić czy dobre położenie wbiłem > I przy okazji. Myślę o zmianach w mojej stajni i na (za przeproszeniem) dupowóz do jeżdżenia do > pracy (50 km w jedną stronę) chciałbym kupić G IV. Z silników myślę o 1.6 (1,4 wydaje mi się > być za słaby) w benzynie (żeby zagazować). Fajnie byłoby jakby miał tempomat i klimę. Wiek ok > 2002 (hatchback) lub 2004 (kombi). Co myślicie o takim pomyśle? Na co uważać w GIV? 1.6 8V po 2001 jest niezniszczalny (przed 2001 moga byc problemy ze skrzynia biegow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrisu Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > jest fabryczne - pewnie padla zarowka Właśnie pytam, bo zdjąłem osłonę i tam po prawej stronie drążka są 2 jakieś wtyki - jeden z przodu, drugi tuż koło drążka. Nigdzie żarówki nie widziałem więc pewnie całej oprawki brakuje i nie wiem które z tych 2 może być źródłem zasilania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.