Skocz do zawartości

E46 3,0d wyciągnięcie alternatora...


Prozaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.Jako,że prąd ładowania waha się między 13,9/14,5V zaś światła na wolnych obrotach delikatnie pulsują muszę dobrać się do dziada. devil.gifTeraz pytanie,od góry czy od dołu?Przerabiał ktoś temat?Od góry chyba średnio bo trzeba by odkręcać pompę wspomagania bo jest bezpośrednio na nim. sick.gifMoże od dołu po odkręcenie osłony dolnej silnika?Bo w to,że rolek prowadzących i napinacza nie będzie trzeba wymieniać raczej nie wierzę. grinser006.gifKtoś przerabiał temat,jakieś sugestie? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Altek wyciągnięty,regulator napięcia wymieniony.stojan wyczyszczony,wsio działa,aż miło.Dla potomnych,w E46 tak w 2,0d jak i 3,0d do alternatorów 150A Valeo(made in Poland zlosnik.gif) są dwa rodzaje regulatorów napięcia:

Taki,który do mnie niestety nie pasował:

are3031b.jpg

oraz taki jaki był u mnie(dostępny tylko z oryginału Valeo cena rynkowa ok.480zł rotfl.gif):

5281_2.JPG

Udało się dostać jedną sztukę Valeo za niecałe 300zł,ale w końcu ładowanie jest stałe i w normie. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.