Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Tak mnie naszło Powiedzcie mi czy taki lift: http://allegro.pl/lift-jeep-grand-cherokee-wj-2-1999-2004-i2835228647.html coś daje ? jak to się sprawdza i gdzie montuje ? Czy to tylko kosztuje A i inaczej - jaki tani lift ? (tani hmmm do 1000 zł ? - jest to jakiś sens ?) Pacjent to WJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjek Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 400 za gumę?? ktoś oszalał - tydzień temu montowałem podkładki z polibuszy, są na allegro, dokładnie te jak masz ściągacze do sprężyn to roboty na około 3 godziny podkładki montuje się nad sprężynami, w miejsce istniejących cienkich, gumowych. Czy coś daje - trochę, jak to 2" lift. Na pewno włożysz koła 31" przy takim lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > 400 za gumę?? ktoś oszalał - tydzień temu montowałem podkładki z polibuszy, są na allegro, > dokładnie te > jak masz ściągacze do sprężyn to roboty na około 3 godziny > podkładki montuje się nad sprężynami, w miejsce istniejących cienkich, gumowych. OK - niemam ściągaczy - dam to mojemu mechanikowi - ile taka przyjemność "normalnie" kosztuje ? > Czy coś daje - trochę, jak to 2" lift. Na pewno włożysz koła 31" przy takim lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjek Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 więcej niż 200 raczej nie, robota naprawdę prosta. Z przodu nie trzeba rozpinać amorów, wystarczy odpiąć stabilizator. Z tyłu trzeba rozpiąć i amor i stabilizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > więcej niż 200 raczej nie, robota naprawdę prosta. > Z przodu nie trzeba rozpinać amorów, wystarczy odpiąć stabilizator. > Z tyłu trzeba rozpiąć i amor i stabilizator. Kierownica nie będzie krzywo stać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjek Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > Kierownica nie będzie krzywo stać ? A niby dlaczego miałaby być krzywo? W żadnym z aut które robiłem nic takiego nie miało miejsca. Lift 2" robi się na seryjnych amortyzatorach więc żadnych gruntownych zmian w zawieszeniu się nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > A niby dlaczego miałaby być krzywo? W żadnym z aut które robiłem nic takiego nie miało miejsca. > Lift 2" robi się na seryjnych amortyzatorach więc żadnych gruntownych zmian w zawieszeniu się nie > robi. Tak jakoś to sobie wyobrażam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjek Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > Tak jakoś to sobie wyobrażam. Przy 2" nic się nie zmienia. Powyżej 3" trzeba zmienić drążek panharda na regulowany, bo standardowy jest za krótki i most idzie w bok. No i lift 3" i wyżej to nie na podkładkach się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.