chaos Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 Witam niedawno wymianialem uszczelke pod glowica, glowica zostala oddana do remontu (planowanie i wymiana uszczelniaczy) samochod poskladany, ale podczas rozruchu silnik spala olej (niebieskie obloki). Czy uszczelniacze powinny sie ulozyc po jakims czasie? Czy ktos cos skopal przy ich zakladaniu? Kolejny problem to nierowna praca silnika na biegu jalowym (co jakis czas jak by wypadal zaplon) i dlawienie silnika przy okolo 2,5 tys obrotow z tym juz problem byl przed wymiana uszczelki pod glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 Może być tak, że uszczelniacz spadł, albo został uszkodzony podczas montażu. Może sama głowica jest pęknięta. Niestety bez rozbiórki się nie dowiesz. Do uszczelniaczy bez problemu można się dostać bez zdejmowania głowicy, ale trzeba zdemontować rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 Przez krótką chwilę, do pierwszego rozgrzania ma prawo lekko dymić wypalając tłuszcz z komory i ukladu wydechowego. Ale już dalej powinno być czysto i bezdymnie. Coś źle zmontowałeś lub jest uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.