blackdriver1978 Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 koledzy , niedawno kupiłem wymieniłem u siebie silnik z c16nz na c16se ....moja radość nie trwała długo zaczęła zapalać się kontrolka oleju na wolnych obrotach ...mało tego w tym samym czasie zaczęła pukać panewka .Na tak stukającym silniku dojechałem do domu ok 50km i od tamtej pory auto stoi da się nim jechać na mocy nie stracił zapala od strzała ale nie chcę silnika do końca zajechać . Teraz pytanie : czy jest sens wymieniać panewki korbowodowe bez szlifu wału czy lepiej szukać innego silnika (już dalem ogłoszenia na AK ) nie chce mi się już wyjmować silnika z tego auta dlatego pytam , jeżeli nie będzie innego wyjścia to wymienię sam dół , ale jak mam to robić to już na samą myśl mnie ciarki przechodzą .....same panewki to koszt ok 100 zł ile może kosztować szlif wału ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Teraz pytanie : czy jest sens wymieniać panewki korbowodowe bez szlifu wału czy lepiej szukać > innego silnika (już dalem ogłoszenia na AK ) "Rzeźba" szybko zemści się. Nowe panewki tylko ze szlifem. A inny silnik? i ponownie wsadzisz się na minę, powiększając koszty? Zrób raz porządnie i bedziesz miał spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Zrób raz porządnie i bedziesz miał spokój. Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.