BOGUS Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 witam no i stało się to co musiało się kiedyś stać... wczoraj zmieniałem termostat bo mi punto slabo grzeje. operacja przebiegla pomyślnie do momentu odpowietrzenia układu; w zasadzie już byłem po robocie ale chcialem jeszcze raz odpowietrzyć nagrzewnicę i ukręciłem odpowietrznik. i teraz pytanie: czy owy odpowietrznik występuje jako część zamienna czy z calym tym zakręconym wężem? na razie wkręciłem zwykłą śrubkę i odpowietrzyłem ale nie jest do końca oki; auto grzeje ale tylko na obrotach, na wolnych powietrze z nadmuchu stygnie by po dodaniu gazu po chwili ogrzewać się. układ na pewno odpowietrzony. myślalem że to termostat ale wymieniłem a przed wymianą grzałem go żeby sprawdzić temp. otwarcia. problemy z ogrzewaniem w tym egzemplarzu w sumie pojawiły się po wymianie nagrzewnicy 3 zimy temu i nigdy po tej operacji nie wrócił do normy... macie jakieś pomysły? no i czy ta śrubka jest dostępna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 samej śrubki nie kupisz jako części, no chyba żeby popatrzeć gdzieś na szrotach lub kupić z tym kawałkiem węża spróbuj owinąć tę śrubę na gwincie taśmą teflonową taką do hydrauliki lub gazu i powinno uszczelnić http://moto.allegro.pl/waz-nagrzewnicy-wody-fiat-punto-1-1-93-99-wroclaw-i2874047149.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 witaj szczelne jest jak na razie. czy moje problemy mogą być wynikiem pomylonego kierunku przepływu cieczy przez nagrzewnicę? w sumie to jak ma być? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Ja 3 lata temu także wymieniałem nagrzewnicę.Mechaniki wsadzili jakiś zamiennik i była tragedia.Pojechałem do ASO kupiłem org za 400 zł jakoś i sam wymieniłem.Ten zamiennik niestety nie miał wymiarów org i powietrze zamiast iść przez "blaszki" nagrzewnicy szło jakby bokiem po najmniejszej linii oporu.Gdzieś ostatnio czytałem że ktoś zamontował do MK1 nagrzewnicę od opla corsy.Podobno wymiarami pasuje i jest miedziana.Lepiej oddaje ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.