pax_grucha Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Mam problem z Astrą. Od czasu jak przyszły mrozy co jakiś czas wywala mi checka i wchodzi w tryb awaryjny. Wyskakują następujące błędy: - p0340 (nieprawidlowy sygnał wału rozrządu) - c1550 (0) (wymienić ECU - w opcomie we wspomaganiu) Pobobno pierwszy błąd czesto występuje z powodu zabrudzonego czujnika. Jeszcze tego nie sprawdzałem. Czy te błędy mogą być ze sobą powiązane? Będę wdzięczny za każdą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Błędy nie są ze sobą powiązane. Pierwszy błąd może być spowodowany korozją styków w gnieździe. Można też podejrzeć prędkość wałka po podpięciu kompa. Drugi błąd oznacza bliżej nieokreśloną usterkę sterownika wspomagania. Można sprawdzić zasilanie, masy i to, czy sterownik nawiązuje połączenie z diagnoskopem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pax_grucha Napisano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 Jeżeli chodzi o czujnik rozrządu to po zdjęciu obudowy rozrzadu jest do niego dojscie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2012 Jest nawet bez zdejmowania. Jak patrzysz na silnik od przodu, to czujnik jest za górnym kołem rozrządu - kątowy, przykręcony jedną śrubką do obudowy wałka rozrządu w miejsce, gdzie gaźnikowce miały pompę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.