rwIcIk Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Przy przebiegu 60kkm wymieniłem pasek rozrządu. Po jakimś czasie po tej wymianie coś rzęziło, więc mechanik wymienił najpierw pasek od osprzętu z napinaczem. Ale to nie pomogło i w końcu wymienił ponownie pompę wody i pasek rozrządu - to było w okolicy 75kkm. Więc teraz kiedy mam ponownie zmienić pasek - przy 120kkm, czy 135 kkm ? Wolałbym później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Przy przebiegu 60kkm wymieniłem pasek rozrządu. Po jakimś czasie po tej wymianie coś rzęziło, więc > mechanik wymienił najpierw pasek od osprzętu z napinaczem. Ale to nie pomogło i w końcu > wymienił ponownie pompę wody i pasek rozrządu - to było w okolicy 75kkm. Więc teraz kiedy mam > ponownie zmienić pasek - przy 120kkm, czy 135 kkm ? > Wolałbym później Ja przy 120kkm zdjąłbym osłonę i sprawdził stan łożysk. A jak będzie ok, to wymiana zestawu przy 135kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Ja przy 120kkm zdjąłbym osłonę i sprawdził stan łożysk. A jak będzie ok, to wymiana zestawu przy > 135kkm Jak na ucho i oko będzie OK, to jeździć dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Jak na ucho i oko będzie OK, to jeździć dalej Paska nie sprawdzisz wiec dlatego 60 tysi daja na niego, a rolki wytrzymują więcej jeśli nie maja wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.