Skocz do zawartości

"turbo dziura" przy pracy na lpg? - membrany do wymiany?


fenix8

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Pacjent: Punto 1.2 mpi 75KM; bingo-s, Tomasseto at-07

co zrobiłem: auto miało pęknięty wąż od mapsensora ale chodziło prawie prawidłowo (spalanie, obroty itp w normie, czasami szarpało), wymieniony wężyk oraz mapsensor na nowe.

objaw który się pojawił: auto złapało "turbo dziurę" przy wciskaniu pedału gazu. objawia się to tym, iż gdy np ruszam to chwilę auto toczy się bez zmiany obrotów a potem przyspiesza (przy stałym położeniu pedału gazu).

instalacja podłączona pod kompa, jazda próbna i zonk; na jałowych mieszanka prawidłowa (lekko za bogata, tak ma ponoć być), krokowy w pozycji minimalnej; naciśnięcie pedału gazu skutkuje że auto zamula ("dziura") przez chwilę aż mieszanka zaczyna się zubożać i auto dostaje zrywu.

Próby regulacji zarówno membran jak i krokowego nic nie zmieniają.

przebieg udokumentowany na lpg bez zmian membran to jakieś 120kk (jak zresztą wszystkich elementów instalacji poza filtrem gazu)

membrany już mówią "papa" czy szukać przyczyny zupełnie gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.