Skocz do zawartości

Pytanie ?


VOYAGER

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy jest taki pomysł na kupienie passata B6 do 2009 roku. Jaki silnik jest namniej awaryjny auto będzie mykało w 90% po mieście ale jak będzie to benzynka to pójdzie do zagazowania. Podobno silniki 2.0 tdi do 2009 roku były awaryjne jakie jest wasze zdanie co brać ? Z góry podziękował cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj passki od 2008 roku. jesli idzie o diesle to będzie już CBAB czyli z common railem - w nim poprawili juz niedoróbki znane z silników na pompowtryskach.

Co do benzyn to nie tak łatwo z zagazowaniem, bo są to jednostki FSI - czyli bezpośredni wtrysk paliwa - wiec nawet jak jedziesz na gazie, to będzie musial palic troche paliwa - wtryski są chłodzone przez przeplywające paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupuj passki od 2008 roku. jesli idzie o diesle to będzie już CBAB czyli z common railem - w nim

> poprawili juz niedoróbki znane z silników na pompowtryskach.

> Co do benzyn to nie tak łatwo z zagazowaniem, bo są to jednostki FSI - czyli bezpośredni wtrysk

> paliwa - wiec nawet jak jedziesz na gazie, to będzie musial palic troche paliwa - wtryski są

> chłodzone przez przeplywające paliwo.

A opcja zagazowania benzyny żeby było poprawnie a nie promocyjnie to o jakiej kwocie mówimy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupuj passki od 2008 roku. jesli idzie o diesle to będzie już CBAB czyli z common railem - w nim

> poprawili juz niedoróbki znane z silników na pompowtryskach.

Juz drugi raz o tym piszesz a ja drugi raz odpowiadam wink.gif . Z tego co wiem CR poprawili dopiero w VAG od polowy 2009 roku czyli od 2010 modelowego. W CR na początku był ten sam napęd pompy co w pd ale z grubszym wałkiem, całkowicie zmienili napęd dopiero od połowy 2009 roku- na audi a4 forum z etką to sprawdzali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze piszesz - jesli idzie o sam napęd pompy to do 2009 wymaga zwrócenia uwagi (czytaj jak sie ma przebieg >100kkm to dobrze przy okazji zmiany oleju zrzucic miske oleju i sprawdzic w jakim stanie jest wałek zabieraka albo prewencyjnie go wymienic - ot taki imbusik za pare zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.