Jaruga Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 No więc mam zamiar wyskoczyć z pracy na chwilę na przegląd. Ale zauważyłem rano że się spaliła jedna z żarówek od podświetlenia rejestracji. Nie miałem czasu tego obejrzeć z rana więc mam 2 pytanka: 1. Czy to taka sama żarówka jak od postojowych czy inna? Jaka? 2. Jak się otwiera to ustrojstwo? Jedna śrubka czy 2? Na coś trza uważać żeby nie zepsuć? Z góry dzięki i pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > No więc mam zamiar wyskoczyć z pracy na chwilę na przegląd. Ale zauważyłem rano że się spaliła > jedna z żarówek od podświetlenia rejestracji. Nie miałem czasu tego obejrzeć z rana więc mam 2 > pytanka: > 1. Czy to taka sama żarówka jak od postojowych czy inna? Jaka? > 2. Jak się otwiera to ustrojstwo? Jedna śrubka czy 2? Na coś trza uważać żeby nie zepsuć? > Z góry dzięki i pozdr 1. taka sama zarowka 2. 2 wkrety + troche ogrzac plastiki zeby nie peklo przy dokrecaniu ja wczoraj robilem przeglad lacetti i mi wymienili za ~3pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > 1. taka sama zarowka > 2. 2 wkrety + > troche ogrzac plastiki zeby nie peklo przy dokrecaniu > ja wczoraj robilem przeglad lacetti i mi wymienili za ~3pln Dzięki - żarówka wymieniona a przegląd zaliczony z bardzo dobrym wynikiem Jedynie ręczny nierówno bierze - jedna strona trzyma jak wściekła a druga ledwo co. I tu jest pytanie. Co może być tego przyczyną? Macie pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Dzięki - żarówka wymieniona a przegląd zaliczony z bardzo dobrym wynikiem > Jedynie ręczny nierówno bierze - jedna strona trzyma jak wściekła a druga ledwo co. > I tu jest pytanie. Co może być tego przyczyną? Macie pomysły? Pewnie wypadałoby rzucić okiem na ustawienie regulatora luzu w tamtym kole, ew. na stan jego półlinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.