Skocz do zawartości

Proszę o info MULTIPLA 120 km. 2005 r.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś byłem u mechanika w sprawie wymiany oringu na wale korbowym od strony rozrządu, niestety przy odkręcaniu w lewą stronę urwał śrubę mocującą (tryb) napęd na pasek rozrządu na wale korbowym, proszę o informację jaki gwint (prawy czy ley) jest na owej śrubie. Gdyż mechanik uparcie twierdzi że to jest gwint prawy, pomimo że szczątkowy gwint na urwanej śrubie jest zakończony w prawo (jak przy śrubie lewoskrętnej. Fiat Multipla multijet 1910, 120 km. Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam dziś byłem u mechanika w sprawie wymiany oringu na wale korbowym od strony rozrządu, niestety

> przy odkręcaniu w lewą stronę urwał śrubę mocującą (tryb) napęd na pasek rozrządu na wale

> korbowym, proszę o informację jaki gwint (prawy czy ley) jest na owej śrubie. Gdyż mechanik

> uparcie twierdzi że to jest gwint prawy, pomimo że szczątkowy gwint na urwanej śrubie jest

> zakończony w prawo (jak przy śrubie lewoskrętnej. Fiat Multipla multijet 1910, 120 km. Z góry

> dziękuję

Gwint lewy w JTDku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.