piotrex2 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Witam dziś byłem u mechanika w sprawie wymiany oringu na wale korbowym od strony rozrządu, niestety przy odkręcaniu w lewą stronę urwał śrubę mocującą (tryb) napęd na pasek rozrządu na wale korbowym, proszę o informację jaki gwint (prawy czy ley) jest na owej śrubie. Gdyż mechanik uparcie twierdzi że to jest gwint prawy, pomimo że szczątkowy gwint na urwanej śrubie jest zakończony w prawo (jak przy śrubie lewoskrętnej. Fiat Multipla multijet 1910, 120 km. Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Witam dziś byłem u mechanika w sprawie wymiany oringu na wale korbowym od strony rozrządu, niestety > przy odkręcaniu w lewą stronę urwał śrubę mocującą (tryb) napęd na pasek rozrządu na wale > korbowym, proszę o informację jaki gwint (prawy czy ley) jest na owej śrubie. Gdyż mechanik > uparcie twierdzi że to jest gwint prawy, pomimo że szczątkowy gwint na urwanej śrubie jest > zakończony w prawo (jak przy śrubie lewoskrętnej. Fiat Multipla multijet 1910, 120 km. Z góry > dziękuję Gwint lewy w JTDku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.