Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kupiony samochód GOLF II i co teraz??

Featured Replies

Napisano

Witajcie. Zakupiłem nie dawno golfa II i teraz mam problem... Jest z rocznika 1987 benzyna 1,6 przerobiony na gaz... Na dodatek jestem młodym kierowcom bo od 3 miesiecy i nie wiem na jakie mam wymienic filtry olejowy i powietrza, i pasowalo by takze wymienic pasek rozrzadu... a i jeszcze olej... Prosze doradzcie mlodszemu koledze.... oslabiony.gif

Napisano

> Witajcie. Zakupiłem nie dawno golfa II i teraz mam problem... Jest z

> rocznika 1987 benzyna 1,6 przerobiony na gaz... Na dodatek

> jestem młodym kierowcom bo od 3 miesiecy i nie wiem na jakie mam

> wymienic filtry olejowy i powietrza, i pasowalo by takze

> wymienic pasek rozrzadu... a i jeszcze olej... Prosze doradzcie

> mlodszemu koledze....

idz do pierwszego lepszego sklepu z czesciami do aut zachodnich i kup filtr oleju (max 20PLN), powietrza(max 25PLN), pasek rozrzadu z napinaczem(komplet max 150PLN). kieruj sie bardziej cena niz marka czesci. golf II 1.6 to bardzo malo wymagajacy samochod wiec nie ma co przesadzac z inwestycjami.

olejem zalej go najlepiej takim jakiej klasy jakiej byl! a jak nie wiesz to w zaleznosci od kondycji silnika jak jest "igielka" to 10w40 a jak juz "ma swoje za soba" to 15W40. firma - moze byc LOTOS.

Napisano

filtr paliwa tez mozna wymienic (kosztuje grosze) i jak autko ma LPG to proponuje wymienic filtra gazu jak nie wiesz kiedy byl wymieniany (ze 20-30zl).

Napisano