exor Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Czy jak znajdę bezpiecznik od centralki alarmu i go wyjme to tak jakby nie było go wcale , tego alarmu? chodzi o to , ze wyje bez powodu po zamknięciu auta. Przez 4lata było ok a teraz sie zaczęły z nim problemy i chcemy go wywalić. Poprzedni właściciel zamontowal toto nie wiadomo po co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Czy jak znajdę bezpiecznik od centralki alarmu i go wyjme to tak jakby nie było go wcale , tego > alarmu? Może być tak, że jak wyciągniesz bezpiecznik alarm będzie jak uzbrojony, czyli odetnie co tam ktoś podłączył, bo jak ktoś to mądrze podłączył, to przekaźnik odcinający w stanie "on" nie powinien pobierać prądu. Najlepiej zlokalizuj centralkę (jest nad kolanami kierowcy przytrytytkowana do obudowy kolumny kierownicy ), ogarnij przewody wychodzące z niej do przeciętych czerwonych i pomarańczowych z fabrycznej instalacji. Doprowadź to do porządku i jedziesz . Jak sie nie śpieszysz, to jakieś 15 minut roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Może być tak, że jak wyciągniesz bezpiecznik alarm będzie jak uzbrojony, czyli odetnie co tam ktoś > podłączył, bo jak ktoś to mądrze podłączył, to przekaźnik odcinający w stanie "on" nie > powinien pobierać prądu. Najlepiej zlokalizuj centralkę (jest nad kolanami kierowcy > przytrytytkowana do obudowy kolumny kierownicy ), ogarnij przewody wychodzące z niej do > przeciętych czerwonych i pomarańczowych z fabrycznej instalacji. Doprowadź to do porządku i > jedziesz . Jak sie nie śpieszysz, to jakieś 15 minut roboty. Olej to lipa z tym wyjeciem bezpiecznika. A może ten przekaznik wyjac całkiem będzie lepiej? I co to znaczy doprowadz to do porządku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Olej to lipa z tym wyjeciem bezpiecznika. > A może ten przekaznik wyjac całkiem będzie lepiej? Nie będzie lepiej - wypięty przekaźnik działa jak odłączony. > I co to znaczy doprowadz to do porządku? Ktoś montujący alarm przeciął jakiś obwód i podłączył go przez przekaźnik odcinający sterowany przez centralkę alarmu. Musisz odnaleźć te miejsca i je zneutralizować. W 99 % samochodów są to pomarańczowe i czerwone przewody w okolicy skrzynki bezpieczników - bez problemu zlokalizujesz poprzecinane kable podłączone do czarnych idących do centralki alarmu. Doprowadzenie do porządku oznacza połączenie tych poprzecinanych kabli do stanu fabrycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Czy jak znajdę bezpiecznik od centralki alarmu i go wyjme to tak jakby nie było go wcale , tego > alarmu? > chodzi o to , ze wyje bez powodu po zamknięciu auta. Przez 4lata było ok a teraz sie zaczęły z nim > problemy i chcemy go wywalić. Poprzedni właściciel zamontowal toto nie wiadomo po co. co to znaczy wyje ? zaraz po uzbrojeniu ? jeśli tak to wina włącznika krańcowego, może wystarczy przeczyścić masę i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Nie będzie lepiej - wypięty przekaźnik działa jak odłączony. > Ktoś montujący alarm przeciął jakiś obwód i podłączył go przez przekaźnik odcinający sterowany > przez centralkę alarmu. Musisz odnaleźć te miejsca i je zneutralizować. W 99 % samochodów są > to pomarańczowe i czerwone przewody w okolicy skrzynki bezpieczników - bez problemu > zlokalizujesz poprzecinane kable podłączone do czarnych idących do centralki alarmu. > Doprowadzenie do porządku oznacza połączenie tych poprzecinanych kabli do stanu fabrycznego. No, to już wiecej mi mówi. W sumie pisałes o tym tez poprzednio ale jakoś nie zakumalem. Te kolory kabli to jest standard w każdym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > co to znaczy wyje ? > zaraz po uzbrojeniu ? jeśli tak to wina włącznika krańcowego, może wystarczy przeczyścić masę i > będzie ok Czasem zaraz po uzbrojeniu po zeby wyje a czasem po dłuższej chwili. W sumie widziałem, ze ten czujnik pod maska jest nieco pordzewialy. Może on nawala. Ale chyba jednak chcemy go całkiem wywalić. Zbędny bajer, który może sie popsuć. W poprzednim aucie tez żona miała problemy i w końcu zamykala tylko kluczem a nie pilotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 A taki przekaznik to jest wbudowany w centralke alarmowa czy osobno bedzie? Czy to zalezy od alarmu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > A taki przekaznik to jest wbudowany w centralke alarmowa czy osobno bedzie? Może być w centralce, może osobno. Sporo zależy od montującego alarm, jego fachowości i fantazji . Po zlokalizowaniu centralki w samochodzie usunięcie całości polega na odcięciu kabli idących do centralki i połączeniu przeciętych od zabezpieczanych obwodów. Jak znasz typ i masz schemat połączeń wystarczy we wtyku centralki zewrzeć końcówki odpowiedzialne za sterowanie czy rozłączanie zapłonu, pompy paliwa czy co tam sobie ktoś wymyślił, ale to już zahacza o tak zwaną "druciarnię", ale jest szybkie i nie wymaga dużo pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > A taki przekaznik to jest wbudowany w centralke alarmowa czy osobno bedzie? > Czy to zalezy od alarmu? przekaźniki są i wbudowane i zewnętrzne, różne alarmy różnie mają, może być że nie masz podłączonej blokady , są centralki które mają wszystkie przewody czarne, są które mają kolorowe, są centralki do których dochodzą dwa grubsze kable np czarne i to one są odpowiedzialne za blokadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Wyjalem bezpiecznik (chyba od alarmu, bo bez niego lampka alarmowa nie mryga) i cisza spokoj. Auto pali normalnie. Wiec chyba "naprawilem" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.