walczy Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Powiem tak, coś ściemniasz. > Bo sam mam koła letnie 215/45/R17 i duże różnicy między 205/55/R16 nie wyczuwam. > Jak ktoś jest bardzo wrażliwy to i wszystko poniżej profilu 65 uzna za koła od bolidu F1. > Przesadą u nas może być co najwyżej R19-R20 i więcej > Trzeba uważać, i to wszędzie bo nie tylko w PL są wyrwy itp. Nic nie ściemniam. Ostatnio wpadłem w obszar frezowanej nawierzchni. Gdy frezowana część się skończyła wpadłem to na tak ostry i wysoki próg, że tylko dzięki balonom 65 koła przetrwały. Gdybym wpadł na moich poprzednich 215/50R17 to straty by wyniosły 2xopony i 2xfelgi. Takich sytuacji można by przytoczyć wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > a nie myślałeś o tym, że Twoje porównanie opon 205 16" VS 225 17" jest zaburzone tym, że jedne to > zimówki, a drugie letnie? Celna uwaga Watsonie Jednakowoż miałem okazję prowadzić NB również na 205 letnich i 195 zimowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > w czym ? Ale o co pytasz? > Nie zauwazylem tego w Insigni , brakowalo mi pewnosci i wyczucia w szczegolnosci ukl > kierowniczego. Zależy do czego masz odniesienie. Insignia ma prawie 5 metrów i waży ponad 1700 kg, trudno oczekiwać prowadzenia jak gokart. > Dodatkowo strasznie szerokie opony powodowaly wieczna walke z koleinami . Tego nie neguję, bo nie miałem przyjemności jazdy na takim rozmiarze. Być może masz rację > Ja dziekuje za takie poprawianie, znacznie bardziej wole jazda swoim Subaru, ktore wysmienicie > sie trzyma drogi i to na znacznie wezszych i wyzszych oponach A co to za Subaru? > IMO, wiecej tracimi a nic nie zyskujemy Czyli Twoim zdaniem wiekszy rozmiar nie daje nic, moim zdaniem daje bardzo dużo. Trudno będzie o kompromis > To lepiej pojsc krok dalej i zamowic szerokie 20", moj szef tak sobie skonfigurowal Insignie Ale to już jest skrajność, wiadomo że felgi 20" będą upierdliwe na PL drogach. Mówimy o 17" w Civicu/Bravo, odpowiednik w Insigni to będzie 18". I będę zaparcie bronił tezy że taki "jeden rozmiar w górę" często dużo daje. Zresztą, jak już któryś z kolegów wcześniej wspomniał, często-gęsto takie większe ogumienie staje się standardem w yższych wersjach wyposażenia. Przywołana przez Ciebie Insignia w wersjach Sport i Cosmo też ma w standardzie 18" > o ile auto ma taki potencjal Ma, jeśli wiemy o czym mówimy i o jakiej klasy aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.