CiniO Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Niestety ale termostat juz kompletnie zdechl. Przy temperaturach ponizej 10 stopni auto caly czas jedzie niedogrzane a na cieplo z nawiewu trzeba czekac z 15km. Czy do wymiany termostatu konieczne jest spuszczenie calego plynu chlodniczego i potem zalewanie od nowa i odpowietrzanie? (wolalbym tego uniknac bo mam zle doswiadczenia z odpowietrzaniem ukladu we fiatach. Jest jakies howto na smietniku o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daro89 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Niestety ale termostat juz kompletnie zdechl. > Przy temperaturach ponizej 10 stopni auto caly czas jedzie niedogrzane a na cieplo z nawiewu trzeba > czekac z 15km... Nie ma źle dojście całkiem znośne, ja podstawiłem małą wanienkę pod auto i jak go odkręcałem to całą wodę złapałem do niego, potem filtracja i spowrotem do chłodnicy. Odpowietrzyć koniecznie trzeba ale to też nic trudnego pamiętać tylko trzeba , żeby był włączony duży obieg wody w aucie, odpowietrzasz w ten sposób , że odkręcasz odpowietrznik , dmuchasz w chłodnicę jak zacznie leciec płyn bez powietrza to gotowe Nie powinno Ci to zająć dłużej jak godzinkę przy pierwszym razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Nie ma źle dojście całkiem znośne, ja podstawiłem małą wanienkę pod auto i jak go odkręcałem to > całą wodę złapałem do niego, potem filtracja i spowrotem do chłodnicy. Odpowietrzyć koniecznie > trzeba ale to też nic trudnego pamiętać tylko trzeba , żeby był włączony duży obieg wody w > aucie, odpowietrzasz w ten sposób , że odkręcasz odpowietrznik , dmuchasz w chłodnicę jak > zacznie leciec płyn bez powietrza to gotowe Nie powinno Ci to zająć dłużej jak godzinkę przy > pierwszym razie Ale ktoredy spuszczales ta wode? Przez termostat czy odkrecales rure na dole chodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Ale ktoredy spuszczales ta wode? Przez termostat czy odkrecales rure na dole chodnicy? Odkręć rurę od chłodnicy i spuść płyn. Warto wyjąć akumulator, wtedy jest więcej miejsca. Robota jest prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Odkręć rurę od chłodnicy i spuść płyn. Warto wyjąć akumulator, wtedy jest więcej miejsca. Robota > jest prosta. Ale rure na dole od choldnicy, czy wystarczy ta rure od termostatu i tamtedy spuscic? Przy okazji - termostat jest razem z uszczelka? Czy sie go zaklada na takim silikonie czerwonym odpornym na wysokie temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Ale rure na dole od choldnicy, czy wystarczy ta rure od termostatu i tamtedy spuscic? > Przy okazji - termostat jest razem z uszczelka? Czy sie go zaklada na takim silikonie czerwonym > odpornym na wysokie temperatury? Jest na uszczelce, w ASO jakieś 5zł. Płyn spuszczasz wężem od strony chłodnicy bo jak zdejmniesz od termostatu to wyleje ci się płyn na skrzynię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.