pionas Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Znów mam problem z autem, mianowicie postoi całą noc i ni da rady go odpalić. Ładowanie: 14.4V Pobór: 0.02A czyli praktycznie nic. Klemy wymienione na nowe. Jak odpale z biegu i będę jeździł autem to wszystko jest ok. Można zgasić na 4h i odpali, ale jak postoi całą noc (10-13h) to nic się nie da zrobić. Czy aku jest na wykończeniu? Może to być przyczyną częstego ładowania? Obstawiacie coś innego? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Sprawdz kabel pradowy, a raczej styki przy aku, altku i rozruszniku. Mialem podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Sprawdz kabel pradowy, a raczej styki przy aku, altku i rozruszniku. Mialem podobny problem. Przy aku i altku są OK. A co do rozrusznika to nie wiem nawet gdzie on jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Wyjąć i porządnie naładować. Objaw jednak wskazuje, że aku się już kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Wyjąć i porządnie naładować. Objaw jednak wskazuje, że aku się już kończy. Nic to nie daje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 To podjechać do jakiegoś porządnego zakładu zajmującego się akumulatorami i sprawdzą jego stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > To podjechać do jakiegoś porządnego zakładu zajmującego się akumulatorami i sprawdzą jego stan. A gdzie znajdę rozrusznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > A gdzie znajdę rozrusznik? Szukaj przy skrzyni biegow - jest przykrecony do niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Już dwie Twoje ostatnie diagnozy okazały się trafne pytam się jeszcze raz, kto Ci składał wiązkę jak zakładałeś górę od 1.2 MPI ? odciąłeś któryś tam kabel od kompa bo to on wpierdziela prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > A gdzie znajdę rozrusznik? 'Pod kolektorem ssącym' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Już dwie Twoje ostatnie diagnozy okazały się trafne > pytam się jeszcze raz, kto Ci składał wiązkę jak zakładałeś górę od 1.2 MPI ? odciąłeś któryś tam > kabel od kompa bo to on wpierdziela prąd Nic nie odcinalem. Koles składał wiązkę który zajmuje się swapowaniem. A jaki trzeba odciąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Nic nie odcinalem. Koles składał wiązkę który zajmuje się swapowaniem. A jaki trzeba odciąć? Nie pamiętam, ktoś kto to robił niech się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Nie pamiętam, ktoś kto to robił niech się wypowie To żeś pomógł dawajta pany mnie tu szybko info bo sprzedam tego parcha za 4pack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > bo sprzedam tego parcha za 4pack. biorę i jeszcze flaszkę barmańskiej dorzucę u mnie w punto miałem taki problem i przy rozruszniku byly zasyfione strasznie styki od prądowego i dlatego sie dzialy cuda, a też czesto chodziłem ładować aku jak jakiś debil, niepotrzebnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Miernik w garść i sprawdzić w momencie rozruchu, co jest na akumulatorze. Piszecie o wiązce? Przecież 20mA to nie jest dużo, więc nie tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Miernik w garść i sprawdzić w momencie rozruchu, co jest na akumulatorze. Piszecie o wiązce? > Przecież 20mA to nie jest dużo, więc nie tędy droga. w momencie kręcenia rozrusznikiem jest 10V ponad. Też się teraz dowiedziałem że przy zmianie czapki na mpi trzeba wywalić pin tylko nie wiem jaki, nie jestem pewien czy to nie jest 27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > u mnie w punto miałem taki problem i przy rozruszniku byly zasyfione strasznie styki od prądowego i > dlatego sie dzialy cuda, a też czesto chodziłem ładować aku jak jakiś debil, niepotrzebnie... Ale jak dla mnie to jest dziwne, bo niby spadku napięcia nigdzie nie ma, prądu nie pożera a jak w nocy postoi (10-13h) to nagle jest kibel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Jakie masz napięcie na akumulatorze, jak nie chce już zakręcić? Moim zdaniem leży, bo 20 mA to za mało żeby go rozładować przez kilka godzin. Tak, jak pisałem wcześniej, podjechać z nim do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Jakie masz napięcie na akumulatorze, jak nie chce już zakręcić? napięcie jest 12.9V coś koło tego, nie pamiętam teraz zbytnio > Moim zdaniem leży, bo 20 mA to za mało żeby go rozładować przez kilka godzin. Tak, jak pisałem wcześniej, podjechać z nim do > sprawdzenia. Czyli stwierdzasz że aku jest padnięte tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Normalnie jest 12.9V A rano jak postoi to spada do 6-7V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 No jeżeli jest 7V i pobór prądu jest stale 20mA to innej opcji nie ma. Przy takim spadku napięcia już pewno jest zasiarczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > No jeżeli jest 7V i pobór prądu jest stale 20mA to innej opcji nie ma. Przy takim spadku napięcia > już pewno jest zasiarczony. czyli? aku is dead? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 6V to złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Ale jak podłączyłem do swojej polówki aku i postała 4dni to odpali normalnie z tym że nic w polo nie bierze prądu bo nie ma alarmu i innych pierdół. A w cc jest alarm i to on zjada 0.02A i teraz moje pytanie, jak wieczorem odstawie auto i jest 12V i przez całą noc aku jest podłączone i alarm zjada prąd to możliwe by rozładowało go do 6-7V? Czy na tyle aku jest padnięty by go wywalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 20 mA to dobry pobór prądu i nie ma prawa rozładować sprawnego akumulatora, chyba, że robi Ci się okresami jakieś zwarcie albo rośnie pobór prądu. Doprowadzenie akumulatora do 6V, jak twierdzą fachowcy, powoduje jego zasiarczenie i raczej nie jest do odratowania. Przez 100 h prąd 20mA daje spadek pojemności o 2Ah, czyli nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > 20 mA to dobry pobór prądu i nie ma prawa rozładować sprawnego akumulatora, chyba, że robi Ci się > okresami jakieś zwarcie albo rośnie pobór prądu. Doprowadzenie akumulatora do 6V, jak twierdzą > fachowcy, powoduje jego zasiarczenie i raczej nie jest do odratowania. Mam 2 aku, jednego mierzyłem i rano miał 6V ponad, drugi nie wiem. Ten co miał 6V jest 2.5letni, natomiast tamten roczny ale już były z nim problemy kiedyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Jak się ktoś postara to i roczny akumulator można zarżnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Jak się ktoś postara to i roczny akumulator można zarżnąć. Wiesz może od czego jest pin 27 we wtyczce od kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Jak się ktoś postara to i roczny akumulator można zarżnąć. Mam jeszcze gwarancje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Wiesz może od czego jest pin 27 we wtyczce od kompa? nie 27, a 26. w spi to jest dodatkowe zasilanie w kompie cholera wie po co, ale bez tego nie odpala. w mpi trzeba go przeciac. kolor ma pomaranczowy, albo pomaranczowy z czarnym paskiem z tego co pamietam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > nie 27, a 26. w spi to jest dodatkowe zasilanie w kompie cholera wie po co, ale bez tego nie > odpala. w mpi trzeba go przeciac. kolor ma pomaranczowy, albo pomaranczowy z czarnym paskiem z > tego co pamietam... Co? ja nie przecinałem jeszcze 26 pinu i go nie przetne bo go nie mam i nawet w spi nie miałem, 27pin przeciąłem od czego on? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Co? ja nie przecinałem jeszcze 26 pinu i go nie przetne bo go nie mam i nawet w spi nie miałem, > 27pin przeciąłem od czego on? I pewnie jeszcze uciąłeś jak najbliżej wtyczki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > I pewnie jeszcze uciąłeś jak najbliżej wtyczki ? ta bo co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ta bo co? To powodzenia życzę w składaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > To powodzenia życzę w składaniu Stefciu czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Stefciu czemu? A jak się okaże że 27 jest potrzebny to jak go tam zamontujesz ? dobra już bez zbędnego gadania bo spam idzie na technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > A jak się okaże że 27 jest potrzebny to jak go tam zamontujesz ? > dobra już bez zbędnego gadania bo spam idzie na technicznym spokojnie, aż tak głupi nie jestem uciąłem go z 4cm od wtyczki więc nie tak blisko, w razie czego spokojnie będę mógł go z powrotem dorobić. A narazie bez tego pinu jeździ i odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > spokojnie, aż tak głupi nie jestem uciąłem go z 4cm od wtyczki więc nie tak blisko, w razie czego > spokojnie będę mógł go z powrotem dorobić. A narazie bez tego pinu jeździ i odpala W takim razie czekamy na info, jak to się okażę to to jesteś mi winny flachę bo już w tamtym temacie o tym mówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > W takim razie czekamy na info, jak to się okażę to to jesteś mi winny flachę bo już w tamtym Dostaniesz na zlocie barmańską o ile dojadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Co? ja nie przecinałem jeszcze 26 pinu i go nie przetne bo go nie mam i nawet w spi nie miałem, > 27pin przeciąłem od czego on? a kolor jaki?? bo pin 27 jest wolny wg schematow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > a kolor jaki?? bo pin 27 jest wolny wg schematow... oj nie pamiętam teraz, bodajże zielono-biały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.