Skocz do zawartości

Rozrząd - Bravo II 1.9 8V Multijet 120KM


Rekomendowane odpowiedzi

> Poczytaj elerna, tam powinno być, jesli jest tak samo jak w jtd, to są znaki na obu kołach.

znaki + do tego znaki na pasku, pozycja automatycznego napinacza tez wedle znakow

ale jesli ktos pyta jak ustawic rozrzad to raczej nie powinien sie brac za jego wymiane we wlasnym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym napinaczem to nie wiem, w jtd był taki jak w większości fiatów, również w noPB, naciąga sie a nacięcie, strzałka pokazuje kiedy prawidłowo.

Ja też nie wiedziałem, poczytałem i wymieniłem ok.gif, tzn nie znałem układu znaków, bo reszta w tym silniku jest tak prosta jak w zwykłym 1,2 fire(choc tu nie ma znaków z tego co pamiętam) czy tjet. Tylko ciasno jest frown.gif. Ale z jednym sie zgadzam, ogólne pojęcie o mechanice trzeba jakieś mieć, albo kogoś kto ma.

Jedno pytanie-rozumiem że rozrząd jest przestawiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno pytanie-rozumiem że rozrząd jest przestawiony?

Nie jest przestawiony tylko zbliża się czas jego wymiany. Zadałem to pytanie bo jakiś rysunek byłby pomocny, wiem o tych wszystkich znakach na kołach i paskach bo wymieniłem już kilka rozrządów w różnych autach ale nie robiłem tego jeszcze w Bravo. Jak już dostaniesz się do tego rozrządu to aby trafić na to, że ustawienie znaków na kołach i na starym pasku będzie pokrywać to trzeb mieć takie szczęście ja trafienie w totolotka a znaki na pasku i tak nie będą już widoczne. Rysunek który przedstawia jak mają być ustawione koła względem znaków na silniku jest bardzo pomocny bo daje pewność, że rozrząd został zamontowany prawidłowo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krecisz walem tak by ustawic znaki na dole i górze.

wszystko ładnie tutaj opisali chłopaki, to jtd 105 ale jest podobne. Ja dałem rade bez problemu, a tez miszczem nie jestem ok.gif. tylko nie wiem jak w bravo zrobili tam wiecej miesca niz w stilo confused.gif. Zeby wyminić pompe trzeba zdjąć koło pasowe i odkrecic czujnik położenia wału!. Ja sobie jeszcze jak zawsze po ustawieniu na znaki zrobiłem swoje markerem dla pewności przed zdjęciem paska. Po założeniu obrócisz ze dwa razy zeby sprawdzić i po sprawie. Drugim kołem sie nie przejmuj to od pompy. Poszukaj tez na kąciku stilo tam temat był wałkowany wiele razy. Nie jestem tylko pewien czy jak ustawisz koło wałka na znak to na dole też ma sie zgrywać(bo tam jest chyba pod blokade tylko i nie będa sie synchronizować). Ale to już nie ważne bo mozesz sobie znak sam zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.