technix Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Kolejny raz ja Gdzie niegdzie można znaleźć jakieś info, że podobno po wymianie kości z mapami wtrysków od c14se zamiast c16se, auto jest bardziej elestyczne i ma lepszy dół. Jako, że mam okazję zakupił cały sterownik z tym epromem to mnie to bardzo ciekawi. Kolejna rzecz to "ręczny korektor oktanowy" - gdzieś wyczytałem kiedyś, że zakładając zwykły opornik (o danej rezystancji) można wykrzesać z tego motorku dodatkowe koniki, prawda to czy nie? I jak wogóle powyższe wpływa na trwałość silnika - bo skoro jest takie dobre (osiągi) to dlaczego producent nie zakładał takich podzespołów Chociaż niby ten sam silnik w Corsie B GSI ma 109KM a u mnie tylko 101 - zatem po co by osłabiali go i czym się tamten różnił, że był mocniejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Z tego co kiedyś czytałem, sama wymiana mapy wyjdzie na gorsze - silnik będzie się zalewał. Trzeba zmniejszyć opory na wlocie i wylocie. Najszybciej wywalić nakładkę na przepustnicy. Korektor oktanowy to jest opornik i nic nim nie podkręcisz, bo jest to tylko przełącznik między mapami... i to w dół (mniej oktanów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Z tego co kiedyś czytałem, sama wymiana mapy wyjdzie na gorsze - silnik będzie się zalewał. Trzeba > zmniejszyć opory na wlocie i wylocie. Najszybciej wywalić nakładkę na przepustnicy. > Korektor oktanowy to jest opornik i nic nim nie podkręcisz, bo jest to tylko przełącznik między > mapami... i to w dół (mniej oktanów). W związku z tym zostawiam w oryginale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.