stychu Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Pytanko z natury prostej ile wytrzymuje średnio kkm alternator chodzi o regulator napięcia szczotki itp pytam ponieważ moja padaka postoi tydzień równy bo jeżdżę nim w weekendy i już Aku dead. Aku nowy ładowanie na kompie podaje średnio 12-12,2 na pełnym obciążeniu bez niego 13,2-13,3 V. Jeżeli wymieniać to zakup allegro regenerowany 400-450 zł czy dać swój do zrobienia. Oraz jak jest z demontażem starego sprawa prosta czy raczej skomplikowana ? Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Tyle co przerabiałem temat > Jeżeli wymieniać to zakup allegro regenerowany 400-450 zł czy dać swój do zrobienia. Zależy czym dysponujesz, jak masz gdzie i jak to rób sam, klucz na allegro 20zł, młotek i śrubokręt masz... nic więcej nie potrzeba, rozebranie go to kwestia 1h. Patrzysz co jest nie tak i wymieniasz to co jest uszkodzone. W Częstochowie koszt jest taki: -sprzęgiełko 150zł -łożysko tył 19zł -łożysko przód 27zł -szczotki 6zł -regulator 90zł Jeśli Ci się nie chce to regeneracja kosztuje około 100zł, tylko IMO nie ma sensu robić tak jak ja 'wymieńcie panowie wszystko będzie na lata', fakt wymienili wszystko, ale np. tak jak u mnie łożyska były w idealnym stanie i nie było sensu tego ruszać. >Oraz jak jest > z demontażem starego sprawa prosta czy raczej skomplikowana ? Szału nie ma, porzucasz paniami lekkich obyczajów i wyciągniesz, zasada ogólna jest taka, odkręcasz altka, odkręcasz łapy od silnika, np. stylem od łopaty odciągasz silnik w strone chłodnicy i od spodu wyciągasz altka, jest trudno i ciasno ale da się.... mi to zajęło hmm z 3h, ze składaniem jest tak samo tylko od tyły, problem pojawia się przy górnej śrubie gdzie między 2 uchwytami trzeba włożyć podkładkę, wypadnie Ci ona podczas wysuwania górnej śruby i lepiej o niej nie zapomnieć. Pozdrawiam ps. mi sprzęgiełko padło po 205 000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Hmm no warsztat mam przy seju się już człowiek dość na wkurzał na ja mam już 240 kkm wydaje mi się że regulator padł bo nie wali łożyskami. Po męczę i pewno się uda. Wielkie dzięki za informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.