gorex Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Który silnik w ofercie Toyoty jest najodpowiedniejszy do tego samochodu?? To co na papierze to można użyć.......do tego do czego na ogół służy papier. Chodzi mi o rzeczywistość. Zdaje się, że obcięta wersja Corolli nazywa się Auris i on też wchodzi w grę. Diesel......niechętnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Diesel......niechętnie. Jeśli chodzi o nową Toyotę to ten silnik jest tak miodny jak benzyna. To pisałem ja - miłośnik benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Który silnik w ofercie Toyoty jest najodpowiedniejszy do tego samochodu?? > To co na papierze to można użyć.......do tego do czego na ogół służy papier. Chodzi mi o > rzeczywistość. > Zdaje się, że obcięta wersja Corolli nazywa się Auris i on też wchodzi w grę. > Diesel......niechętnie. Ostatnie Toyoty z małych z którymi miałem do czynienia to Corolla E12 z 2006 roku, oraz Auris z 2007. Rolkę ujeżdżałem 1,5 roku temu, silnik 1.6 VVTi czyli benzynowy. Żwawe auto ale zimą na krótkich odcinkach piło okrytnie - poniżej 12-13 litrów na sto nie dało się zejść a starałem się. Auris z silnikiem 1.4 diesel a dokładnie turbodiesel, zapomniałem akurat jakie oznaczenia mają te silniki. 90 KM wydaje się niewiele ale w połączeniu z automatem spokojnie daje rady. Z Aurisem mam do czynienia często bo śmiga nim ktoś z krewnych. I powiem uczciwie mając do dyspozycji Corollę a Aurisa zdecydowanie wybieram tego drugiego, w wersji full wypas. To auto jest naprawdę przyjemne w użytkowaniu w sensie ergonomii,w wyglądzie tak od środka jak z zewnątrz i silnik 90 konny naprawdę daje rady -sprawdzane w miescie i na trasie 2200 km w jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Ja obecnie ma e12 i silnik 1.4 97 KM, po mieście spokojnie daje radę a na trasie to różnie, jeśli się jeździ w 2 osoby i trochę ją wkręca w wyższe obroty to spoko, natomiast przy 4 to już problem z dynamiczną jazdą. Mi obecnie pali średnio 7,2, na trasie pali od 4,8-6,5 (w zależności od dynamiki jazdy) a w mieście 7-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Diesel......niechętnie. To dużego wyboru nie masz, 1.4 albo 1.6. Jak do miasta i bez szaleństw to pewnie 1.4 styknie, ja mam 1.6 i imho to min. do tej budy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwkw Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Ja obecnie ma e12 i silnik 1.4 97 KM, po mieście spokojnie daje radę a na trasie to różnie, jeśli > się jeździ w 2 osoby i trochę ją wkręca w wyższe obroty to spoko, natomiast przy 4 to już > problem z dynamiczną jazdą. Mi obecnie pali średnio 7,2, na trasie pali od 4,8-6,5 (w > zależności od dynamiki jazdy) a w mieście 7-9 a to dziwne, jezdzilem kilka lat dokladnie taka, spalanie po miescie 9-11, w trasie ok 7. Dynamika raczej kiepska. Za to kompletnie bezawaryjna, ale nudna jak flaki z olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a to dziwne, jezdzilem kilka lat dokladnie taka, spalanie po miescie 9-11, w trasie ok 7. Dynamika > raczej kiepska. Za to kompletnie bezawaryjna, ale nudna jak flaki z olejem Bo te silniki są niby takie same, a jednak trochę inne jednym biorą olej nawet niektórym dużo a mi prawie nic. Myślę, że b. dużo zależy od techniki ekonomicznej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwkw Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Bo te silniki są niby takie same, a jednak trochę inne jednym biorą olej nawet niektórym dużo a mi > prawie nic. Myślę, że b. dużo zależy od techniki ekonomicznej jazdy mi oleju nie bral w ogole. Moj aktualny 140- konny Golf pali mniej niz Corolka, a mysle ze jezdze teraz dynamiczniej niz kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > mi oleju nie bral w ogole. Moj aktualny 140- konny Golf pali mniej niz Corolka, a mysle ze jezdze > teraz dynamiczniej niz kiedys A nie pomyślałeś, że może z twoją Corollą było coś nie tak? Z tego co ja widzę na AutoCentrum ludzie również podają spalanie podobne do mojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwkw Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > A nie pomyślałeś, że może z twoją Corollą było coś nie tak? Z tego co ja widzę na AutoCentrum > ludzie również podają spalanie podobne do mojego ASO zawsze mowilo, ze TTTM pozatym zadnych innych niepokojacych sygnalow nie bylo. Niewazne, to juz historia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > ASO zawsze mowilo, ze TTTM pozatym zadnych innych niepokojacych sygnalow nie bylo. Niewazne, to > juz historia A tak z ciekawości, jak spisuje się V chodzi mi o rudą, mój ojciec ma V+ i już malował klapę przy podświetleniu rejestracji a niedawno też zauważył koło tylnych światłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwkw Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > A tak z ciekawości, jak spisuje się V chodzi mi o rudą, mój ojciec ma V+ i już malował klapę przy > podświetleniu rejestracji a niedawno też zauważył koło tylnych światłach rocznik 2007, nic na razie nie zauwazylem, ale po Twoim poscie bede musial sie dokladniej przyjrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Który silnik w ofercie Toyoty jest najodpowiedniejszy do tego samochodu?? W wersji usa takiej jak mojej jest 1.8, nieco ponad 130KM i ten jest bardzo odpowiedni Corolla XRS ma 170KM i chętnie bym to przetestował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker200 Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Potwierdzam, 1.4 to dość słaba jednostka na tę kastę. Co do awaryjności to ja dotychczas w moim wymieniłem tylko kolektor dolotowy, bo rzęził, ale to podobno taki mankament tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.