Codename47 Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 bede kupowac takie wlasnie e39 rok 2002 -04 ( vin cj54513 mam rozkodowany ale na kartce ) z tego co mi podpadlo: - cieknie gdzies od wspomagania w dol -zderzak przedni troche porysowany i przednie lampy cale matowe. -przy zatrzymywaniu sie gdy skrzynia przelacza na 1 slychac delikatny gluchy puk ( tylny wozek ? guma na wale ? czy cos ze skrzynia? ) -trzeba go porzadnie wysprzatac ale jest dobra baza pytanie o silnik , mianowicie o jego spalanie oleju. ponoc bylo to poprawione ( uszczelniacze zaworowe ) wie ktos kiedy to bylo ? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m...previousPage=lr jakies specyficzne bolaczki e39 o ktorych warto wiedziec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > bede kupowac takie wlasnie e39 > rok 2002 -04 ( vin cj54513 mam rozkodowany ale na kartce ) > z tego co mi podpadlo: > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m...previousPage=lr > jakies specyficzne bolaczki e39 o ktorych warto wiedziec ? Jako ze mam sprzecik z tym silnikiem czuje sie wywolany do tablicy. > - cieknie gdzies od wspomagania w dol Te silniki ciekną dosc mocno, wspoma akurat nie cieknie, wiec to na 99% wyciek z podstawy filtra oleju (uszczelka 20zl), ale roboty troche jest. Przy okazji dokladnie popatrz na uszczelke pokrywy zaworów. Na 90% tez puszcza. > -zderzak przedni troche porysowany i przednie lampy cale matowe. Duzy przebieg. > -przy zatrzymywaniu sie gdy skrzynia przelacza na 1 slychac delikatny gluchy puk ( tylny wozek ? > guma na wale ? czy cos ze skrzynia? ) Moze byc wszystko, za mało info podałeś. Ja mam manual. > -trzeba go porzadnie wysprzatac ale jest dobra baza > pytanie o silnik , mianowicie o jego spalanie oleju. ponoc bylo to poprawione ( uszczelniacze > zaworowe ) wie ktos kiedy to bylo ? Zdaje sie do 2003 roku. Napewno bedzie wciagał olej, jak wszystkie m54. Kwestia ilości. Ciagnie uszczelniaczami zaworowymi i niesprawną odmą. Odme mozna sprawdzic odkrecajac korek albo wyciagajac bagnet na pracujacym silniku. Nie powinien lapac chec engina ani wykazywac wiekszych zmian w pracy. Zwrociłbym uwage na to jak hamuje. Jesli ma nawet delikatne drgania na kierownicy to szykuja sie wydatki... Mam nadzieje ze troche rozjasniłem temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > Jako ze mam sprzecik z tym silnikiem czuje sie wywolany do tablicy. dokladnie > Te silniki ciekną dosc mocno, wspoma akurat nie cieknie, wiec to na 99% wyciek z podstawy filtra > oleju (uszczelka 20zl), ale roboty troche jest. > Przy okazji dokladnie popatrz na uszczelke pokrywy zaworów. Na 90% tez puszcza. tak uszczelka zaworow przypocona., wspoma napewno cieknie,bo caly przewod od zbiorniczka mokry. gosc mowil ze mu przewod z tego zbiorniczka raz spadl? > Duzy przebieg. 233 wedlug licznika. jakis konkretnych papierow na jego potwierdzenie nie ma ,kilka jakis faktur i rachunkow ( gosc sprawia wrazenie normalnego czlowieka , watpie zeby holender krecil licznik ) > Moze byc wszystko, za mało info podałeś. Ja mam manual. ciezko cos wiecej powiedziec bo duzo nia nie jechalem > Zdaje sie do 2003 roku. Napewno bedzie wciagał olej, jak wszystkie m54. Kwestia ilości. Ciagnie > uszczelniaczami zaworowymi i niesprawną odmą. Odme mozna sprawdzic odkrecajac korek albo > wyciagajac bagnet na pracujacym silniku. Nie powinien lapac chec engina ani wykazywac > wiekszych zmian w pracy. odkrecilem korek , obroty minimalnie na chwile drgnely i nic wiecej,zadnego bledu, chodzi bardzo ladnie na wolnych > Zwrociłbym uwage na to jak hamuje. Jesli ma nawet delikatne drgania na kierownicy to szykuja sie > wydatki... ten temat akurat z e38 znany bo jak sie nie myle sa tam blizniacze zawieszenia z przodu > Mam nadzieje ze troche rozjasniłem temat co do zderzaka to przednim przywalil kiedys w jakis slupek i byl spawany i naprawiony a co do lamp to mowil ze zmatowialy po tym jak jacys specjalisci czyscili auto jakąs chemia ( moze sie zgadzac bo widac ewidentie ze cos sciekalo po lampie ) kilka fotek lepszych fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > gosc mowil ze mu przewod z tego zbiorniczka raz spadl? Tam jest taka sama konstrukcja jak we wszystkich, pompa LUK LF-30 jesli ma serwotronik to jest raczej nie do zdarcia. Natomiast jestli ma LF-20 to one chodzą 50tys i wymiana. A spocony przewod odzbiorniczka to normalka - cieknie górą na pokrywce (jest tam oring o czym malo kto wie) Ma skóre w wersji High (obicia chwytów drzwi) i przetłocznia. Mozna ją łatwo doprowadzic do ladnego stanu, bo jest delikatna, a po wymyciu ładnie robi sie matowa. Pewnie ma lakier na kierownicy spękany (normalka). Matowe lampy z przodu owszem po złym polerowaniu lubią zmatowieć. Co do odmy, to cuda z nią są raczej zwiazane z naszym klimatem i lpg. Jakbys potrzebował cos jeszcze wiedziec, smiało pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > Tam jest taka sama konstrukcja jak we wszystkich, pompa LUK LF-30 jesli ma serwotronik to jest > raczej nie do zdarcia. Natomiast jestli ma LF-20 to one chodzą 50tys i wymiana. > A spocony przewod odzbiorniczka to normalka - cieknie górą na pokrywce (jest tam oring o czym malo > kto wie) > Ma skóre w wersji High (obicia chwytów drzwi) i przetłocznia. Mozna ją łatwo doprowadzic do ladnego > stanu, bo jest delikatna, a po wymyciu ładnie robi sie matowa. Pewnie ma lakier na kierownicy > spękany (normalka). > Matowe lampy z przodu owszem po złym polerowaniu lubią zmatowieć. > Co do odmy, to cuda z nią są raczej zwiazane z naszym klimatem i lpg. > Jakbys potrzebował cos jeszcze wiedziec, smiało pytaj. co do skory to wlasnie widzialem ze jakas fajniejsza jest niz zwykla i boczki tez w skorze... trzeba by ja tylko ladnie wyczyscic i bedzie ok interesowala by mnie jeszcze kwestia skrzyni biegow tiptronic, bywaly w tym modelu jakies problemy z nia ? bo wiem np ze w dieslach 3litrowych lubily padac ale to pewnie ze wzgledu na duzy moment. narazie negocjujemy bo mialo byc moje 328 i 2000e dla niego ale problem jest z instalacja gazowa bo oczywiscie holendrzy debile sobie wymyslili ze nie beda uzywac tych samych norm jak reszta europy i wedluch ich glupich norm moja sekwencja nie jest sekwencja.... gosciu by poszedlby na zamiane ale chce wiecej kasy a ja nie chce wiecej dac bo mi sie to juz nie bedzie oplacac... wiec nie wiem co dalej z tym tematem bedzie... ale tak czy siak dzieki za info bo jedyne auto ktore bym kupil to wlasnie e39 530i w sedanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > interesowala by mnie jeszcze kwestia skrzyni biegow tiptronic, bywaly w tym modelu jakies problemy > z nia ? Zalezy jaka skrzynia, wiem ze w e46 do m54 szły GMy i sobie calkiem niezle radzily, a w e39 byly i zf i gm. Starsze ZFy cierpialy na "wypadajacy" bieg wsteczny. Nowsze lubią poszarpywac przy zuzycia cylinderków tłumiacych (6hp26), skolei 5hp cierpialy na problemy ze sterownikiem.. Musialbys dokladnie dowiedziec sie co w tej 530i siedzi (po vinie) bo wiem np ze w dieslach 3litrowych lubily padac ale to pewnie ze wzgledu na duzy > moment. Tak, ale to GMy, ujezdzam czasami M57n2 218km z 6HP26 w X5. Łatwo niema bo silnik po chipie i skrzynia daje rade. Mam tez mozliwosc obserwacji u kolegi w e60 tej skrzyni z m54b25i tez bez uwag. > oczywiscie holendrzy debile sobie wymyslili ze nie beda uzywac tych samych norm jak reszta > europy i wedluch ich glupich norm moja sekwencja nie jest sekwencja.... Przybliz temat, bo ja mam Prinsa holenderskiego montowanego w niemcowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > Zalezy jaka skrzynia, wiem ze w e46 do m54 szły GMy i sobie calkiem niezle radzily, a w e39 byly i > zf i gm. Starsze ZFy cierpialy na "wypadajacy" bieg wsteczny. Nowsze lubią poszarpywac przy > zuzycia cylinderków tłumiacych (6hp26), skolei 5hp cierpialy na problemy ze sterownikiem.. > Musialbys dokladnie dowiedziec sie co w tej 530i siedzi (po vinie) vin to WBADT610CJ54513 wlasnie zaobserwowalem na jezdzie probnej ze jak prawie sie zatrzymuje i skrzynia 1 bieg wrzuca to slychac takie gluche puk ale zdawalo mi sie ze to z tylu auta > bo wiem np ze w dieslach 3litrowych lubily padac ale to pewnie ze wzgledu na duzy > Tak, ale to GMy, ujezdzam czasami M57n2 218km z 6HP26 w X5. Łatwo niema bo silnik po chipie i > skrzynia daje rade. Mam tez mozliwosc obserwacji u kolegi w e60 tej skrzyni z m54b25i tez bez > uwag. > Przybliz temat, bo ja mam Prinsa holenderskiego montowanego w niemcowni w jednym wielkim skrocie chodzi o to zeby holendrzy montowali tylko instalacje krajowych producentow bo zeby auto jako g3 (taka norma tylko tu i nigdzie obowiazujaca) bylo zarejestrowane musi spelniac taka norme z prinsem nie powinno byc problemu bo to holenderska firma. ogolnie sie w sumie dogadalismy ze zdemontuje ta instalacje ale niestety bede musial wiecej doplacic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 od poniedzialku jest moja ogolnie spoko chodz jest kilka niedociagniec ktore planuje naprawic w najblizszym czasie. 2dni mi zajelo doczyszczenie auta po holendrze.... Jeb*ne fleje ,brudasy ale juz jest czysto i ladnie pachnie. teraz czas na poprawe kwesti technicznych i estetycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > od poniedzialku jest moja > ogolnie spoko chodz jest kilka niedociagniec ktore planuje naprawic w najblizszym czasie. > 2dni mi zajelo doczyszczenie auta po holendrze.... Jeb*ne fleje ,brudasy > ale juz jest czysto i ladnie pachnie. > teraz czas na poprawe kwesti technicznych i estetycznych Gratulacje. Bez foto sie nie liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Gratulacje. Bez foto sie nie liczy sa wyzej fotki nic sie nie rozni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.