krecha Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Witam, dopadł mnie wczoraj pierwszy problem z instalacją, mianowicie podczas szybszego startu (biegi 1-3) i przy mocniejszej przegazówce na luzie zaczyna mrugać dioda gazu (ale nie piszczy jak przy przejściu na benzynę). Po odpuszczeniu gazu i przy spokojnej jeździe przestaje mrugać. Towarzyszło temu nieraz podczas jazdy delikatne szarpnięcie (przełączenie na benzynę?). Do tego wydawało mi się że samochód stracił trochę wigoru. Na benzynie chodzi ok. Gazu w zbiorniku miałem jeszcze na jakieś 80km. Wieczorem dotankowałem do pełna, odstawiłem samochód na noc i dzisiaj problem zniknął. Wszystko chodzi ok i nie mruga nawet przy mocnym . Może to być wina trefnego gazu? (tankowany na auchan, dotankowanie na orlenie). Jechać do gazownika niech szuka problemu? Instalka stag 4plus, ACR01 i HANY zielone, przegląd 3000km temu, instalka ma ok 14000km, vectra c 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Na razie odpuść. Jak będzie się powtarzało to wtedy jedź na sprawdzenie. Może być tak, że masz wielozawór w butli z przodu, a nie z tyłu i jak mocno depnąłeś, to lpg odpłynęło do tyłu i go po prostu zabrakło ... PS. Lub spadło ciśnienie na tyle, że czas wtrysku był zbyt długi i wtryski się zapętliły ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Na razie odpuść. > Jak będzie się powtarzało to wtedy jedź na sprawdzenie. > Może być tak, że masz wielozawór w butli z przodu, a nie z tyłu i jak mocno depnąłeś, to lpg > odpłynęło do tyłu i go po prostu zabrakło ... Tylko wcześniej nie było takich problemów, zresztą dzisiaj rano już też wydawało się ok > PS. Lub spadło ciśnienie na tyle, że czas wtrysku był zbyt długi i wtryski się zapętliły ... Jak mi spadło na początku ciśnienie na parowniku do wyskakiwał na benzynę przy starcie ale piszczała instalka jak przy końcu gazu i nie wracała na gaz samoczynnie, teraz poza miganiem kontrolki cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Tylko wcześniej nie było takich problemów, zresztą dzisiaj rano już też wydawało się ok > Jak mi spadło na początku ciśnienie na parowniku do wyskakiwał na benzynę przy starcie ale > piszczała instalka jak przy końcu gazu i nie wracała na gaz samoczynnie, teraz poza miganiem > kontrolki cisza pewnie masz ISA wlaczone i wszedles w zakres mapy gdzie nie bylo zebranych danych odnosnie pracy na PB , stad miganie, przelaczenie bezglosnie, zebranie danych, powrot na lpg i juz wiecej na pb sie nie przelaczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 lub zamroził reduktor masaz ,miedz czy faro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 . > Może to być wina trefnego gazu? może być > ACR01 ale czerwony oczywiście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > może być Po zalaniu na orlenie problem nadal występuje ale już nie w takim stopniu, przerzuca tylko przy ostrym na 1 biegu > ale czerwony oczywiście? Czarny, parametrowo jest na styk, do 150KM. Pytałem jak zakładali i mówili że wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > pewnie masz ISA wlaczone i wszedles w zakres mapy gdzie nie bylo zebranych danych odnosnie pracy na > PB , stad miganie, przelaczenie bezglosnie, zebranie danych, powrot na lpg i juz wiecej na pb > sie nie przelaczyl Nie bardzo rozumiem co do mnie piszesz , co trzeba w takim razie zrobić aby było ok? Zaznaczam że przez prawie rok nie było najmniejszych problemów z instalacją. Możliwe że coś się rozjechało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > lub zamroził reduktor > masaz ,miedz czy faro? Nie mam pojęcia Zauważyłem że im wyższa temp na zewnątrz tym jakby problem występuje częściej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Po zalaniu na orlenie problem nadal występuje ale już nie w takim stopniu, przerzuca tylko przy > ostrym na 1 biegu > Czarny, parametrowo jest na styk, do 150KM. Pytałem jak zakładali i mówili że wystarczy Ja bym sprawdził ciśnienie reduktora przy ostrym bucie. Reduktor na styk, słabsze paliwo, wyższa temperatura, ostry but... Może po prostu w powyższych, niesprzyjających okolicznościach reduktor nie wyrabia i przełącza na benzynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Nie bardzo rozumiem co do mnie piszesz , co trzeba w takim razie zrobić aby było ok? Zaznaczam że > przez prawie rok nie było najmniejszych problemów z instalacją. Możliwe że coś się rozjechało? jak przez rok bylo ok to moja teoria polegla sprawdzic cisnienie trzeba i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > jak przez rok bylo ok to moja teoria polegla Niekoniecznie ... Miałem kiedyś staga, który ni z tego ni z owego zgubił mapy benzyny. Za włączoną isą i niecałej mapie benzynowej przemawia brak sygnalizacji dźwiękowej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Nie mam pojęcia Zauważyłem że im wyższa temp na zewnątrz tym jakby problem występuje częściej Czy jak się kończy lpg i przełącza na benzynę, to jest sygnalizacja dźwiękowa? Pytam o to czy dźwięk działa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Czy jak się kończy lpg i przełącza na benzynę, to jest sygnalizacja dźwiękowa? Pytam o to czy > dźwięk działa ... Tydzień temu działała więc podejrzewam że działa. Poza tym wcześniej przy za niskim ciśnieniu przerzucało na benzynę z piszczeniem i nie wracał już sam na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Tydzień temu działała więc podejrzewam że działa. Poza tym wcześniej przy za niskim ciśnieniu > przerzucało na benzynę z piszczeniem i nie wracał już sam na gaz. Bo było aktywne "wyłącz przy pierwszym" (spadku ciśnienia), czy jakoś tak. Samo się to raczej nie fajkuje/odfajkowywuje. Skoro tak, to Twój problem może mieć inną przyczynę, niż spadki ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Bo było aktywne "wyłącz przy pierwszym" (spadku ciśnienia), czy jakoś tak. Samo się to raczej nie > fajkuje/odfajkowywuje. > Skoro tak, to Twój problem może mieć inną przyczynę, niż spadki ciśnienia. Dzwoniłem do gazownika i jestem umówiony na poniedziałek. Jak się coś wyjaśni napisze w czym był problem. Stawiał wstępnie na złej jakości gaz. Zobaczymy. Po zatankowaniu na innej stacji jest lepiej ale nie idealnie. Może coś w tym być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Nie mam pojęcia Zauważyłem że im wyższa temp na zewnątrz tym jakby problem występuje częściej ziomek to sie dowiedz bo rreduktor masz na styk. Twoj silnik to 147km czy 150km? powinien mieć miedz 8mm lub faro 13mm lub reduktor poszedł se. zdarzały sie takie przypadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > powinien mieć miedz 8mm lub faro 13mm Skoro mówisz , że do 150 KM szóstka rurka to mało , to jaka jest potrzebna do 300? Rura pół cala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Skoro mówisz , że do 150 KM szóstka rurka to mało , to jaka jest potrzebna do 300? Rura pół cala? ziomek nie czaisz tutaj reduktor jest mocowo na styk, aby zmniejszyc ryzyko niedomagania stosuje sie lepsze= wieksze zasilanie reduktora w lpg, równiez nalezy wyeliminować zagiecia / zwęzenia miedzi. w 300 wsyatrcz faro 13mm oraz wielozawór super lub extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > ziomek nie czaisz > tutaj reduktor jest mocowo na styk, aby zmniejszyc ryzyko niedomagania stosuje sie lepsze= wieksze > zasilanie reduktora w lpg, równiez nalezy wyeliminować zagiecia / zwęzenia miedzi. > w 300 wsyatrcz faro 13mm oraz wielozawór super lub extra. A po co tak kombinować, jak można dać po prostu nieco mocniejszy reduktor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 3 litrów na 6mm miedzi nie puscisz , chyba ze bedzie jezdzic do 3 tysiecy obr. r01 dziala bez problemu w silniku honda 2.4 190km. tylko nie wiem na jakim zasilaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > A po co tak kombinować, jak można dać po prostu nieco mocniejszy reduktor? Dać można i powinno sie tak zrobić, ale gazownik sknera nie dał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > r01 dziala bez problemu w silniku honda 2.4 190km. Czarny ???? To chyba kierownik pedału gazu nie dotyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Czarny ???? > To chyba kierownik pedału gazu nie dotyka czarny nawet jezdziłem jako pasazer, auto gazownika. akurat w tym silniku i montażu działą przy mocnym bucie ale podejrzewam ze zasilanie połozono tak aby to reduktor był najsłabszym ogniwem, w audi 1.8t 180 juz nie wyrabia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > ziomek nie czaisz > tutaj reduktor jest mocowo na styk, aby zmniejszyc ryzyko niedomagania stosuje sie lepsze= wieksze > zasilanie reduktora w lpg, równiez nalezy wyeliminować zagiecia / zwęzenia miedzi. > w 300 wsyatrcz faro 13mm oraz wielozawór super lub extra. Spokojnie ziomek , zrobiłem parę furek , więc czaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > 3 litrów na 6mm miedzi nie puscisz , chyba ze bedzie jezdzic do 3 tysiecy obr. Caravany 3,3 litra śmigaja na szóstce aż miło > r01 dziala bez problemu w silniku honda 2.4 190km. tylko nie wiem na jakim zasilaniu. Robiliśmy to na szóstce plus KME silver , jakimś młodym gniewnym i zastrzeżeń nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > 3 litrów na 6mm miedzi nie puscisz , chyba ze bedzie jezdzic do 3 tysiecy obr. Ok, ale rozmawiamy chyba o 2.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > ziomek to sie dowiedz bo rreduktor masz na styk. Twoj silnik to 147km czy 150km? > powinien mieć miedz 8mm lub faro 13mm > lub reduktor poszedł se. zdarzały sie takie przypadki 147KM, co dziwne wczoraj objawy całkowicie ustąpiły, przy działa jak trzeba, a i dynamika jakby wróciła. Podjadę dla świętego spokoju w poniedziałek do gazownika. Wszystko na ta chwilę wskazuje na gówniany gaz z Auchan A co do przewodów to nie wiem czy to może mieć w moim przypadku wpływ, kilkanaście kkm samochód chodził idealnie, identycznie jak na benzynie. Zobaczę co powiedzą w poniedziałek i napiszę. Zakład ma chyba najlepsze opinie w kuj-pom i chłopaki moim skromnym zdaniem znają się na rzeczy i ufam im w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > 147KM, co dziwne wczoraj objawy całkowicie ustąpiły, przy działa jak trzeba, a i dynamika jakby > wróciła. Podjadę dla świętego spokoju w poniedziałek do gazownika. Wszystko na ta chwilę > wskazuje na gówniany gaz z Auchan A co do przewodów to nie wiem czy to może mieć w moim > przypadku wpływ, kilkanaście kkm samochód chodził idealnie, identycznie jak na benzynie. > Zobaczę co powiedzą w poniedziałek i napiszę. Zakład ma chyba najlepsze opinie w kuj-pom i > chłopaki moim skromnym zdaniem znają się na rzeczy i ufam im w 100% ziomek włassniemi sie sobie przypomniałem czasem jak masz mało lpg w zbiorniku to potrafi się zassać syf z dna zbiornik i przytkać przewod moim zdaniem sprawdzic filtry i na dno zbiornika przyczepić magnes zeby opiłki były na dnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Dzwoniłem do gazownika i jestem umówiony na poniedziałek. Jak się coś wyjaśni napisze w czym był > problem. Jestem po wizycie w warsztacie, poprawili coś w programie, coś z impulsami , ale kompletnie się na tym nie znam Mówił gość że problemem może być m.in cewka, wypadający zapłon. Mam pojeździć i potestować, ale powinno być ok. Przez 50km problem się nie powtórzył, zobaczymy co dalej Dzięki wszystkim za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domann Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Witam, dopadł mnie wczoraj pierwszy problem z instalacją, mianowicie podczas szybszego startu > (biegi 1-3) i przy mocniejszej przegazówce na luzie zaczyna mrugać dioda gazu (ale nie piszczy > jak przy przejściu na benzynę). Po odpuszczeniu gazu i przy spokojnej jeździe przestaje > mrugać. to mruganie diody bez żadnego dźwięku oznacza, że w tym momencie któryś z wtryskiwaczy gazowych jest wyłączony i jedzie częściowo na benzynie. Przełącza jeden cylinder na benzynę, jak mu dalej brakuje cisnienia - drugi. Puścisz nogę z gazu, ciśnienie wraca do normy i znów lecisz na gazie. Wszystko dzięki odhaczonej opcji "Wyłącz przy pierwszym". Gdybyś miał tę opcję aktywną, byłoby pi pi pi i trwałe przełączenie na benzynę. Stary wybieg druciarzy na maskowanie problemów zbyt małego reduktora, lub ogólnie zasilania gazem (rurki, wielozawór, etc). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > opcji "Wyłącz przy pierwszym"... No to wreszcie dowiedziałem się o co chodzi z tym pierwszym - chodzi o wtryskiwacz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > No to wreszcie dowiedziałem się o co chodzi z tym pierwszym - chodzi o wtryskiwacz ... raczej o spadek cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > raczej o spadek cisnienia No tak, ale nie o pierwszy spadek ciśnienia, tylko spadek ciśnienia, który odetnie pierwszy wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.