szandrzej Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Rzecz się dzieje auta z podpisu, czyli KIA Cerato z automatyczną klimatyzacją. Mam z nią mały problem, otóż po jeździe ok.30-40 minut z włączoną klimatyzacją najpierw odczuwam zmniejszenie siły strugi powietrza z kratek (w tym czasie zaczyna mi zimne powietrze lecieć w okolicach lewarka zmiany biegów, podłokietnika), a potem kompletne odcięcie dopływu zimnego powietrza mimo działającego wentylatora dmuchawy. Jak zmienię kierunek wypływu powietrza nic się nie zmienia. Pomaga wyłączenie klimatyzacji na kilka minut i po jakichś 30 minutach problem się powtarza. Jeśli klimatyzacja jest wyłączona nawiew działa cały czas. Najlepiej, aby auto obejrzał elektryk, ale to dopiero pod koniec czerwca będzie możliwe. Próbuję coś wymyśleć, ale kiepsko mi idzie. Może wy podsuniecie jakieś ciekawe pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Rzecz się dzieje auta z podpisu, czyli KIA Cerato z automatyczną klimatyzacją. > problem, otóż po jeździe ok.30-40 minut z włączoną klimatyzacją najpierw odczuwam zmniejszenie > siły strugi powietrza z kratek (w tym czasie zaczyna mi zimne powietrze lecieć w okolicach > lewarka zmiany biegów, podłokietnika), a potem kompletne odcięcie dopływu zimnego powietrza > mimo działającego wentylatora dmuchawy. Jak zmienię kierunek wypływu powietrza nic się nie > zmienia. Pomaga wyłączenie klimatyzacji na kilka minut i po jakichś 30 minutach problem się > powtarza. Jeśli klimatyzacja jest wyłączona nawiew działa cały czas. Kolego to jest klima AUTO !!!! Czyli działa automatycznie. Jak osiągnie zadaną temperaturę, to chwilowo może "odpoczywać". Być może stąd te przerwy w chłodzeniu i dmuchaniu ? Taka jest moja koncepcja. Oj widzę, że poziom zaawansowanej techniki nas przerasta Żartowałem, bez urazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Zaczac trzeba od tego, ze koreance nie rozumieja co to jest klima auto. Wg nich to tylko ma dmuchac zeby temp jako taka osiagnac zmniejszyc obroty i tak juz do momentu wylaczenia i rob co chcesz a oborty dmuchawy nie wzrosna. Zaczac od podlaczenia kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Zaczac trzeba od tego, ze koreance nie rozumieja co to jest klima auto. Wg nich to tylko ma dmuchac > zeby temp jako taka osiagnac zmniejszyc obroty i tak juz do momentu wylaczenia i rob co chcesz > a oborty dmuchawy nie wzrosna. > Zaczac od podlaczenia kompa Ostatnio na przeglądzie auto było podłączane pod kompa i nic nie wyszło. U mnie nawet dochodzi do tego, że obroty dmuchawy zaczynają w końcu rosnąć, jak się za gorąco w aucie zrobi, ale z żadnej kratki powietrze nie poleci Oprogramowanie auto klimy w starszych KIA jest faktycznie koszmarne. U mnie, żeby latem nie zamarznąć trzeba nastawić 25-26 stopni. Tęsknię za klimatronikiem z Nubiry, tam było rewelacyjnie to pomyślane. Chociaż już Cee'd po FL ma całkiem zmyślny klimatronik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 > Kolego to jest klima AUTO !!!! > Czyli działa automatycznie. > Jak osiągnie zadaną temperaturę, to chwilowo może "odpoczywać". > Być może stąd te przerwy w chłodzeniu i dmuchaniu ? > Taka jest moja koncepcja. Widocznie teraz bardziej się męczy ta klima, bo z zeszłych latach tego nie było > Oj widzę, że poziom zaawansowanej techniki nas przerasta > Żartowałem, bez urazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.