Skocz do zawartości

Przywitanie i Corsa B nie odpala na zimnym


pawelczekala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,na początku sie przywitam na tym kąciku bo zakupiłem corse dla żony na dojazdy do pracy a tu problem. zlosnik.gif

Może ktoś się spotkał z podobnym problemem, chodzi o to ze corsa b 1.4 8v 1996r nie odpala na zimnym silniku, wczoraj wróciła od mechanika zlosnik.gif zostały wymienione kable, świece, kopułka, palec, kompletny rozrząd, oleje filtry, przewód miedzy cewką zapłonowa a kopułką, silnik był cały rozebrany głowica była u magika który poczyścił, poszlifował ją cała i wszystko pouszczelniał, tak ze silnik pod względem mechanicznym jest zrobiony na bóstwo, a corsa nadal ma problem z zapaleniem rano. niewiem.gif

Uprzedzając pytania czy pompa paliwa pompuje, tak pompa pompuje.

Odcięcia zapłonu tez zadnego nie ma bo wystarczy ze w ciągu dnia było około 25 stopni w słońcu gdzie stala i już w południe corsa odpaliła.

Aha jak się ją z rana odpala to kreci kręci i nic ale tak przy trzecim kręceniu, tak jakby już łapała ale nie odpala

Jakieś pomysły ????

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odcięcia zapłonu tez zadnego nie ma bo wystarczy ze w ciągu dnia było około 25 stopni w słońcu

> gdzie stala i już w południe corsa odpaliła.

> Aha jak się ją z rana odpala to kreci kręci i nic ale tak przy trzecim kręceniu, tak jakby już

> łapała ale nie odpala

> Jakieś pomysły ????

> Pozdrawiam

Obstawiam czujnik temperatury dla kompa. Jest uszkodzony i podaje że silnik jest gorący. Na początek wystarczy odpiąć wtyczkę, wtedy komputer wejdzie w tryb awaryjny i będzie podawał dawkę paliwa jak przy zimnym. Jak zapali to wymienić czujnik. Kosztuje grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obstawiam czujnik temperatury dla kompa. Jest uszkodzony i podaje że silnik jest gorący. Na

> początek wystarczy odpiąć wtyczkę, wtedy komputer wejdzie w tryb awaryjny i będzie podawał

> dawkę paliwa jak przy zimnym. Jak zapali to wymienić czujnik. Kosztuje grosze.

Gdzie znajde ten czujnik i ta wtyczke ??? zaraz jutro spróbuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy przewodzie dolotowym powietrza , obok linki przyspieszania.

claps.gifclaps.gif kostka wypięta i silnik o 6 rano odpalił ale na wysokich obrotach, jak już był zapalony to podłączyłem ta kostke i obroty spadły smile.gif (możesz podac przykładowy link do allegro z tym czujnikiem bo tam jest tych czujników ze hoho i nie wiem który to dokładnie, a patrzac na kostke pasuje mi tylko silnik krokowy ) mam nadzieje ze to jest tylko to bo jeszcze słyszałem ze może to być czujnik położenia wału smile.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kostka wypięta i silnik o 6 rano odpalił ale na wysokich obrotach, jak już był zapalony to

> podłączyłem ta kostke i obroty spadły (możesz podac przykładowy link do allegro z tym

> czujnikiem bo tam jest tych czujników ze hoho i nie wiem który to dokładnie, a patrzac na

> kostke pasuje mi tylko silnik krokowy ) mam nadzieje ze to jest tylko to bo jeszcze słyszałem

> ze może to być czujnik położenia wału

> Pozdrawiam

gratulacje.

Po co Allegro, z przesyłką będzie dużo drożej. Kup w zwykłym sklepie motoryzacyjnym, na pewno dostaniesz. takie same pasują do Astry 1.4, 1.6, i 1.8. Jak masz miernik to zmierz oporność swojego, w załączniku masz opis i parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj na noc tez wypiełem ta kostke z tego silniczka krokowego i rano odpalił ale bo bardzo wielu

> próbach, a może to ten czujnik położenia wału??? slyszałem ze mozna go najpierw spróbować

> przeczyscić ??? gdzie go znajde w aucie ??

Z jakiego silniczka krokowego. Ma być od czujnika temperatury.

W Twoim autku jest czujnik położenia wałka rozrządu. Jest w aparacie zapłonowym. czasami mówią na niego czujnik Halla. Gdyby on walnął, to albo wcale byś nie odpalił, albo na gorącym by wariował. U mnie kiedyś jak wysiadł, to nie wchodził ponad 2500 obrotów, i tak jechałem przez 500 km. Makabra.

Może być jeszcze moduł zapłonowy, w 1.4 powinien być pod cewką zapłonową. Tu w grę wchodzi tylko podmiana na sprawny.

Tak że czujnik Halla u Ciebie bym wykluczył, a pomierzył bym czujnik temperatury. W poprzednim załączniku jest opis sprawdzenia i objawy. Acha, przy wymianie czujnika należy spuścić trochę płynu, żeby nie wyciekał.

post-39453-14352520406075_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwowa może pompować. Ale, po dłuższym staniu, np. po nocy, układ paliwowy może nie trzymać ciśnienia. Przy obudowie przepustnicy, jest kilka rurek podciśnieniowych. To bym sprawdził. Czy w aucie jest zawór EGR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.