pawelczekala Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Witam,na początku sie przywitam na tym kąciku bo zakupiłem corse dla żony na dojazdy do pracy a tu problem. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem, chodzi o to ze corsa b 1.4 8v 1996r nie odpala na zimnym silniku, wczoraj wróciła od mechanika zostały wymienione kable, świece, kopułka, palec, kompletny rozrząd, oleje filtry, przewód miedzy cewką zapłonowa a kopułką, silnik był cały rozebrany głowica była u magika który poczyścił, poszlifował ją cała i wszystko pouszczelniał, tak ze silnik pod względem mechanicznym jest zrobiony na bóstwo, a corsa nadal ma problem z zapaleniem rano. Uprzedzając pytania czy pompa paliwa pompuje, tak pompa pompuje. Odcięcia zapłonu tez zadnego nie ma bo wystarczy ze w ciągu dnia było około 25 stopni w słońcu gdzie stala i już w południe corsa odpaliła. Aha jak się ją z rana odpala to kreci kręci i nic ale tak przy trzecim kręceniu, tak jakby już łapała ale nie odpala Jakieś pomysły ???? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Odcięcia zapłonu tez zadnego nie ma bo wystarczy ze w ciągu dnia było około 25 stopni w słońcu > gdzie stala i już w południe corsa odpaliła. > Aha jak się ją z rana odpala to kreci kręci i nic ale tak przy trzecim kręceniu, tak jakby już > łapała ale nie odpala > Jakieś pomysły ???? > Pozdrawiam Obstawiam czujnik temperatury dla kompa. Jest uszkodzony i podaje że silnik jest gorący. Na początek wystarczy odpiąć wtyczkę, wtedy komputer wejdzie w tryb awaryjny i będzie podawał dawkę paliwa jak przy zimnym. Jak zapali to wymienić czujnik. Kosztuje grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Obstawiam czujnik temperatury dla kompa. Jest uszkodzony i podaje że silnik jest gorący. Na > początek wystarczy odpiąć wtyczkę, wtedy komputer wejdzie w tryb awaryjny i będzie podawał > dawkę paliwa jak przy zimnym. Jak zapali to wymienić czujnik. Kosztuje grosze. Gdzie znajde ten czujnik i ta wtyczke ??? zaraz jutro spróbuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Gdzie znajde ten czujnik i ta wtyczke ??? zaraz jutro spróbuje Przy przewodzie dolotowym powietrza , obok linki przyspieszania. 286911130-czujnik.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Przy przewodzie dolotowym powietrza , obok linki przyspieszania. kostka wypięta i silnik o 6 rano odpalił ale na wysokich obrotach, jak już był zapalony to podłączyłem ta kostke i obroty spadły (możesz podac przykładowy link do allegro z tym czujnikiem bo tam jest tych czujników ze hoho i nie wiem który to dokładnie, a patrzac na kostke pasuje mi tylko silnik krokowy ) mam nadzieje ze to jest tylko to bo jeszcze słyszałem ze może to być czujnik położenia wału Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > kostka wypięta i silnik o 6 rano odpalił ale na wysokich obrotach, jak już był zapalony to > podłączyłem ta kostke i obroty spadły (możesz podac przykładowy link do allegro z tym > czujnikiem bo tam jest tych czujników ze hoho i nie wiem który to dokładnie, a patrzac na > kostke pasuje mi tylko silnik krokowy ) mam nadzieje ze to jest tylko to bo jeszcze słyszałem > ze może to być czujnik położenia wału > Pozdrawiam gratulacje. Po co Allegro, z przesyłką będzie dużo drożej. Kup w zwykłym sklepie motoryzacyjnym, na pewno dostaniesz. takie same pasują do Astry 1.4, 1.6, i 1.8. Jak masz miernik to zmierz oporność swojego, w załączniku masz opis i parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Dzisiaj na noc tez wypiełem ta kostke z tego silniczka krokowego i rano odpalił ale bo bardzo wielu próbach, a może to ten czujnik położenia wału??? slyszałem ze mozna go najpierw spróbować przeczyscić ??? gdzie go znajde w aucie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Dzisiaj na noc tez wypiełem ta kostke z tego silniczka krokowego i rano odpalił ale bo bardzo wielu > próbach, a może to ten czujnik położenia wału??? slyszałem ze mozna go najpierw spróbować > przeczyscić ??? gdzie go znajde w aucie ?? Z jakiego silniczka krokowego. Ma być od czujnika temperatury. W Twoim autku jest czujnik położenia wałka rozrządu. Jest w aparacie zapłonowym. czasami mówią na niego czujnik Halla. Gdyby on walnął, to albo wcale byś nie odpalił, albo na gorącym by wariował. U mnie kiedyś jak wysiadł, to nie wchodził ponad 2500 obrotów, i tak jechałem przez 500 km. Makabra. Może być jeszcze moduł zapłonowy, w 1.4 powinien być pod cewką zapłonową. Tu w grę wchodzi tylko podmiana na sprawny. Tak że czujnik Halla u Ciebie bym wykluczył, a pomierzył bym czujnik temperatury. W poprzednim załączniku jest opis sprawdzenia i objawy. Acha, przy wymianie czujnika należy spuścić trochę płynu, żeby nie wyciekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Pompa paliwowa może pompować. Ale, po dłuższym staniu, np. po nocy, układ paliwowy może nie trzymać ciśnienia. Przy obudowie przepustnicy, jest kilka rurek podciśnieniowych. To bym sprawdził. Czy w aucie jest zawór EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.