ReplikantONE Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Wpadł mi do głowy pomysł aby przy dłubaniu głowicy wymienić wałki na jakieś ostrzejsze. Czy jest sens pakować się w dodatkowe koszty i włożyć ostre wałki do turbolota? Myślałem o takich: http://sklepswiatek.pl/fiat-12-16v-ex-p-1897.html http://sklepswiatek.pl/fiat-12-16v-in-p-2019.html A może takie? http://sklepswiatek.pl/fiat-12-14-16v-ex-p-3636.html http://sklepswiatek.pl/fiat-12-14-16v-in-p-3635.html Poradzicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 > Wpadł mi do głowy pomysł aby przy dłubaniu głowicy wymienić wałki na jakieś ostrzejsze. Czy jest > sens pakować się w dodatkowe koszty i włożyć ostre wałki do turbolota? Myślałem o takich: > http://sklepswiatek.pl/fiat-12-16v-ex-p-1897.html > http://sklepswiatek.pl/fiat-12-16v-in-p-2019.html > A może takie? > http://sklepswiatek.pl/fiat-12-14-16v-ex-p-3636.html > http://sklepswiatek.pl/fiat-12-14-16v-in-p-3635.html > Poradzicie coś? Wszystko zalezy co chcesz osiagnąć. W t-jecie fajnie sie sprawuja wałki ze starego 1.2 16v. Catsams robi dedykowane wałki do t-jeta specjalnie pod T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 259 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Wszystko zalezy co chcesz osiagnąć. W t-jecie fajnie sie sprawuja wałki ze starego 1.2 16v. Catsams > robi dedykowane wałki do t-jeta specjalnie pod T. No i tutaj pytanie: co mogę osiągnąć? Czy to w ogóle gra warta świeczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > No i tutaj pytanie: co mogę osiągnąć? Czy to w ogóle gra warta świeczki? Jak celujesz w więcej niz 200 koni to może warto, w innym przypadku nie, bo będa same problemy. Niestabilne wolne obroty, duże spalanie i problemy przy samym strojeniu, a w zamian zakręcisz 500 obrotów wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Jak celujesz w więcej niz 200 koni to może warto, w innym przypadku nie, bo będa same problemy. > Niestabilne wolne obroty, duże spalanie i problemy przy samym strojeniu, a w zamian zakręcisz > 500 obrotów wyżej. czyli w moim przypadku nie warto - max 180 KM na "mocniejszej" mapie chciałbym uzyskać dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > czyli w moim przypadku nie warto - max 180 KM na "mocniejszej" mapie chciałbym uzyskać dzięki A jakie masz to 16v - stare czy nowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > A jakie masz to 16v - stare czy nowe ? Stare z P1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Stare z P1 To nic nie ruszaj z wałkami, tylko mądrze dobierz turbo i 180 km jest w zasięgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > To nic nie ruszaj z wałkami, tylko mądrze dobierz turbo i 180 km jest w zasięgu turbo już leży - GT2056 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.