Dominik80 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Jakie amortyzatory przod lepiej kupic? Bilstein b4 czy moze sachs? No chyba ze kyb? Wczoraj byłem na zbieżności i wyszło ze poprzedni właściciel prawdopodobnie uderzył w krawężnik i uszkodził albo amor albo mocowanie.. Musze wymienic bo inaczej będzie scinac opone. Dajcie jakies rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Jakie amortyzatory przod lepiej kupic? > Bilstein b4 czy moze sachs? No chyba ze kyb? > Wczoraj byłem na zbieżności i wyszło ze poprzedni właściciel prawdopodobnie uderzył w krawężnik i > uszkodził albo amor albo mocowanie.. > Musze wymienic bo inaczej będzie scinac opone. > Dajcie jakies rady Ja tam w e39 przód wymieniałem na Sachsy, w e34 na tył poszły Bilstein'y, obie pary Sport Suspension M-Technik. Nie mam zastrzeżeń ani do jednych ani do drugich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Ja tam w e39 przód wymieniałem na Sachsy, w e34 na tył poszły Bilstein'y, obie pary Sport > Suspension M-Technik. > Nie mam zastrzeżeń ani do jednych ani do drugich. Ja ori mam sachs i są ok. Wcześniej też miałem sachs. Ale bille jakoś zaczęły mnie zastanawiac.. zobacze co szybciej bedzie dostepne bo mam pol tygodnia na usunięcie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 bez większego znaczenia, na pierwszy montaż ponoć szły Sachsy ale także Bilsteiny. Ja wybrałem Bilsteiny bo miały lepszą cenę. Gdyby Sachsy były tańsze też bym je wybrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 w mojej e90 poprzedni wlasciciel zamontowal SRL, nie wiem ile na tym jezdzil, ale ja zrobilem juz jakies 5tys km i nie widze i nie czuje zuzycia, pomimo ze mialem zdanie ze padną lada moment. Sa dosc sztywne, ale to moze kwestia samej e90 a nie tych amorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > w mojej e90 poprzedni wlasciciel zamontowal SRL, nie wiem ile na tym jezdzil, ale ja zrobilem juz > jakies 5tys km i nie widze i nie czuje zuzycia, pomimo ze mialem zdanie ze padną lada moment. > Sa dosc sztywne, ale to moze kwestia samej e90 a nie tych amorow ja mam wrazenie ze mi podnioslo przod w gore po zmianie amorkow... i najbardziej co mnie wnerwia to czeto staje nierowno.. lewa strona wyzej od prawej o okolo 7mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > ja mam wrazenie ze mi podnioslo przod w gore po zmianie amorkow... i najbardziej co mnie wnerwia > to czeto staje nierowno.. lewa strona wyzej od prawej o okolo 7mm... a w gemetrii masz kąty pk wszedzie takie same ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > a w gemetrii masz kąty pk wszedzie takie same ? wlasnie tyl ustawialny i jest spoko a przod nie jest ustawialny i wyglada ze prawy przod jest normalnie na minusie a lewy tez na minusie ale mniej niz w prawym z tego co pamietam... moge zamiescic wykres tylko musze wrocic do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Przod jest minimalnie ustawialny po zerwaniu zabezpieczen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Przod jest minimalnie ustawialny po zerwaniu zabezpieczen wiem wiem zastaawialem sie nad tym ale jeszcze mam jeden pomysl co spapralem podobno zawias sie skreca jak auto lezy na glebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > wiem wiem zastaawialem sie nad tym ale jeszcze mam jeden pomysl co spapralem > podobno zawias sie skreca jak auto lezy na glebie to najczęstszy błąd przy wymianie/odkręcaniu wahaczy, sworzeń w zwrotnicy mozna przykręcić od razu ale śrube na tulei skręcamy kiedy auto jest w pozycji obciążone do jazdy. Wielu mechanikom nie chce się tego robić i skręcają jak koła wiszą lużno w najniższej pozycji. A potem tuleja wahacza momentalnie się zrywa i jakie badziewne części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 > to najczęstszy błąd przy wymianie/odkręcaniu wahaczy, sworzeń w zwrotnicy mozna przykręcić od razu > ale śrube na tulei skręcamy kiedy auto jest w pozycji obciążone do jazdy. Wielu mechanikom nie > chce się tego robić i skręcają jak koła wiszą lużno w najniższej pozycji. A potem tuleja > wahacza momentalnie się zrywa i jakie badziewne części. ja wlasnie zrobilem to samo ale jutro poprawie o ile nie pojade w trase.. Zastanawiam sie tez czy nie zalozyc nowych sprezyn np eibach bo obniza o 20mm przod i 0 tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.