skalek Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Witam Zauważyłem ostatnio w Astrze G 17TD żony , że na zimnym silniku jest problem z ruszeniem pod górę tyłem. Auto pomimo dodawaniu gazu i próbie ruszania nie wchodzi na obroty lecz traci moc. Na ciepłym silniku ten problem jest nieodczuwalny. Co może być powodem takiej przypadłości macie jakieś sugestie ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > że na zimnym silniku jest problem z ruszeniem pod górę tyłem. Dopóki nie nabierze temperatury to ruszaj do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Dopóki nie nabierze temperatury to ruszaj do przodu ma cofać do przodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > ma cofać do przodu ? Jak potrafi to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Jak potrafi to tak Dziwne analogicznie powinno występować z 1 biegiem. A na sprzęgle wchodzi na obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Dziwne analogicznie powinno występować z 1 biegiem. A na sprzęgle wchodzi na obroty ? tak, wchodzi bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Skoro na wstecznym gaśnie to zainteresowałbym się czujnikiem w skrzyni, być może robi się jakieś zwarcie (czasem pękały przewody w kostce), a jest to jedyne "elektryczne" miejsce jeśli chodzi o skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Skoro na wstecznym gaśnie to zainteresowałbym się czujnikiem w skrzyni, być może robi się jakieś > zwarcie (czasem pękały przewody w kostce), a jest to jedyne "elektryczne" miejsce jeśli chodzi > o skrzynię. Jeżeli chodzi o mechanikę to wykluczył bym, więc zostaje elektronika, no chyba że twoja górka jest niesamowicie stroma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > Jeżeli chodzi o mechanikę to wykluczył bym, więc sprawdzone dziś i przy ruszaniu do przodu pod górkę na zimnym też pojawia się ten problem > górka jest niesamowicie stroma nie jest to straszna stromizna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > więc sprawdzone dziś i przy ruszaniu do przodu pod górkę na zimnym też pojawia się ten problem > nie jest to straszna stromizna Jeżeli na 1 to samo to może po wciśnięciu pedału w podłogę silnik jest zalewany za dużą ilością paliwa, które nie może zostać spalone? Tylko to mi przychodzi do głowy. Pod górkę Samochód dostaje więcej paliwa co wcale nie oznacza, że większa moc. Duże znaczenie mają obroty silnika. Bardzo prosto to wytłumaczyć. jadąc 40 km/h i wrzucając piątkę samochód będzie baaardzo powoli się rozpędzał, ale gdy wrzucisz trojkę i dodasz gazu na full to mkniesz niczym wiatr Taka moja teoria. Pewnie nie mam racji, ale cóż dopiero się uczę Nie zapomnij też ze na zimnym silniku, silnik dostaje jeszcze więcej paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Podłącz auto pod komputer. Być może problem dotyczy układu paliwowego (pompa wtryskowa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Podłącz auto pod komputer. Być może problem dotyczy układu paliwowego (pompa wtryskowa). brak jakiegokolwiek błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Ale to że nie ma błędów nie świadczy o tym, że wszystko jest sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Ale to że nie ma błędów nie świadczy o tym, że wszystko jest sprawne Ale jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Ale jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Ale jak to sprawdzić Przejrzeć wszystkie parametry czy każdy mieści się w normie, przejechać się z podpiętym interfejsem i obserwować poszczególne wartości zwłaszcza w momencie kiedy auto traci moc. Op-Com zapewnia podgląd parametrów w czasie rzeczywistym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.