Skocz do zawartości

[G] Traci moc przy cofaniu[G]


skalek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zauważyłem ostatnio w Astrze G 17TD żony , że na zimnym silniku jest problem z ruszeniem pod górę tyłem. Auto pomimo dodawaniu gazu i próbie ruszania nie wchodzi na obroty lecz traci moc. Na ciepłym silniku ten problem jest nieodczuwalny. Co może być powodem takiej przypadłości macie jakieś sugestie ?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro na wstecznym gaśnie to zainteresowałbym się czujnikiem w skrzyni, być może robi się jakieś

> zwarcie (czasem pękały przewody w kostce), a jest to jedyne "elektryczne" miejsce jeśli chodzi

> o skrzynię.

Jeżeli chodzi o mechanikę to wykluczył bym, więc zostaje elektronika, no chyba że twoja górka jest niesamowicie stroma grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chodzi o mechanikę to wykluczył bym,

więc sprawdzone dziś i przy ruszaniu do przodu pod górkę na zimnym też pojawia się ten problem crazy.gif

> górka jest niesamowicie stroma

nie jest to straszna stromizna ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> więc sprawdzone dziś i przy ruszaniu do przodu pod górkę na zimnym też pojawia się ten problem

> nie jest to straszna stromizna

Jeżeli na 1 to samo to może po wciśnięciu pedału w podłogę silnik jest zalewany za dużą ilością paliwa, które nie może zostać spalone? Tylko to mi przychodzi do głowy. Pod górkę Samochód dostaje więcej paliwa co wcale nie oznacza, że większa moc. Duże znaczenie mają obroty silnika. Bardzo prosto to wytłumaczyć. jadąc 40 km/h i wrzucając piątkę samochód będzie baaardzo powoli się rozpędzał, ale gdy wrzucisz trojkę i dodasz gazu na full to mkniesz niczym wiatr grinser006.gif Taka moja teoria. Pewnie nie mam racji, ale cóż dopiero się uczę smile.gif Nie zapomnij też ze na zimnym silniku, silnik dostaje jeszcze więcej paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jak to sprawdzić

Przejrzeć wszystkie parametry czy każdy mieści się w normie, przejechać się z podpiętym interfejsem i obserwować poszczególne wartości zwłaszcza w momencie kiedy auto traci moc.

Op-Com zapewnia podgląd parametrów w czasie rzeczywistym smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.