deszczowyRoman Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 czy to awaryjny samochód? chodzi mi o osprzet i blachy (z tego co się orientuje to zaczyna gnić) czy dałoby się bez wiekszych problemów wymienic silnik diesla CDI z vito na jakiś 2.0D z 124 lub e190? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > czy to awaryjny samochód? chodzi mi o osprzet i blachy (z tego co się orientuje to zaczyna gnić) > czy dałoby się bez wiekszych problemów wymienic silnik diesla CDI z vito na jakiś 2.0D z 124 lub > e190? daj sobie spokój z VITO, opinie jak i rzeczywiste usterki zbliżają częstotliwością to auto do królowej lawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Mielismy Vito w firmie. Przy 200kkm padla pompa wtryskowa. Nigdy nie bylo zalewane najtansza ropa, najczesciej niby lepsza niemiecka i holenderska. Zostalo sprzedane przy 250kkm bo bylo cale zgnite. Co roku powtarzal sie problem z kostkami przy reflektorach (topily sie). Auto bylo z 2000 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.