Skocz do zawartości

Tempomat


Rekomendowane odpowiedzi

> No daję na on, trzymam ustaloną prędkość, wajchel na + trzymam 1s puszczam, puszczam gaz i auto

> zwalnia.

hmm.gif To spróbuj może wcisnąć raz albo 2 razy przycisk z boku ( RES) i puścić gaz , ew. potem jeszcze przytrzymaj pokrętło w pozycji + aż poczujesz że przyśpiesza ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No daję na on, trzymam ustaloną prędkość, wajchel na + trzymam 1s puszczam, puszczam gaz i auto

> zwalnia.

Wczoraj wracając włączyłem tempomat na ON, rozpędziłem samochód do danej prędkości i pociągnąłem wajhą do góry. Tempomat utrzymał zadaną prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> mam problem z tempomatem w mojej Cromie. Robię wszystko tak jak w instrukcji piszą i nie chce

> zadziałać. Pojawia się kontrolka na zegarach, zapamiętuję prędkość, puszczam gaz i autko

> zwalnia. W czym może leżeć problem?

Sprawdź działanie stycznika elektrycznego przy sprzęgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ty znasz jakiś model który mógł byś polecić i jest pewne, że działa?

Zakup zgodnie z radą u sprawdzonego sprzedawcy , który bez problemu wymieni ci fejsa na inny albo zwróci kasę .

Co do pewności działania to zależy na jaką dostawę trafisz smirk.gif

Ostatecznie z resztą zawsze można go przerobić na w pełni działający ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakup zgodnie z radą u sprawdzonego sprzedawcy , który bez problemu wymieni ci fejsa na inny albo

> zwróci kasę .

> Co do pewności działania to zależy na jaką dostawę trafisz

> Ostatecznie z resztą zawsze można go przerobić na w pełni działający

Właśnie widziałem, na jakimś forum poradnik, a teraz ni chu, chu nic znaleźć nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz łączyć się ze wszystkim, bez żadnych przejściówek, body, poduszki, abs i wspomaganie nie

> stanowią problemu?

Do ABS i innych systemów z nim powiązanych trzeba mieć adapter chyba nr.1 ale oni też go mają w ofercie. Co do poduszek to nie wiem czy trzeba mieć jakiś adapter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do ABS i innych systemów z nim powiązanych trzeba mieć adapter chyba nr.1 ale oni też go mają w

> ofercie. Co do poduszek to nie wiem czy trzeba mieć jakiś adapter.

Czyli to http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&prodid=600 + to http://viaken.pl/pl/adapter-do-interfejsow-elm327-i-kkl-dla-programu-fiatecuscan-typ-1.html i moe diagnozować wszelkie sterowniki w mojej Cromie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli to http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&prodid=600 + to

> http://viaken.pl/pl/adapter-do-interfejsow-elm327-i-kkl-dla-programu-fiatecuscan-typ-1.html i

> moe diagnozować wszelkie sterowniki w mojej Cromie?

Ja mam kabel trochę inny chyba starszy model ale jego już nie mają w ofercie. Adapter mam taki sam. Raczej wszystkie ale możesz zadzwonić do nich i dopytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> mam problem z tempomatem w mojej Cromie. Robię wszystko tak jak w instrukcji piszą i nie chce

> zadziałać. Pojawia się kontrolka na zegarach, zapamiętuję prędkość, puszczam gaz i autko

> zwalnia. W czym może leżeć problem?

Kolega zerknie tutaj

Zanim pojawiły się problemy w odpalaniu (wygląda na coś z immobiliserem lub/i kontrolka FIAT Code, stacyjką, blokadą kierownicy) to przez kilka tygodni miałem problemy z wybiórczym działaniem tempomatu. Myślałem że dlatego że przed chwilą ruszyłem, że zimny silnik, że za mała prędkość. Zawsze sam to sobie wytłumaczyłem smile.gif

Aktualnie mam trzeci czujnik sprzęgła, ostatnio wymieniłem przy pierwszych objawach świrowania tempomatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega zerknie tutaj

> Zanim pojawiły się problemy w odpalaniu (wygląda na coś z immobiliserem lub/i kontrolka FIAT Code,

> stacyjką, blokadą kierownicy) to przez kilka tygodni miałem problemy z wybiórczym działaniem

> tempomatu. Myślałem że dlatego że przed chwilą ruszyłem, że zimny silnik, że za mała prędkość.

> Zawsze sam to sobie wytłumaczyłem

> Aktualnie mam trzeci czujnik sprzęgła, ostatnio wymieniłem przy pierwszych objawach świrowania

> tempomatu.

Może masz rację, ale jak na razie tylko raz pojawiło się na wyświetlaczu "Check vehicle protection system" i właśnie nie mogłem przekręcić kluczyka, ale od tamtej pory nic się nie działo. Odpalał normalnie na sprzęgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.