Skocz do zawartości

Iron

moderator
  • Liczba zawartości

    8 061
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    D.G.
  • Zainteresowania
    SQ9 i wiele innych
  • Samochód
    1,9 MJTD
  • Motocykl
    DL650 -> FJR 1300

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Iron's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

27

Reputacja

  1. Niestety, nie ma żadnej możliwości kalibracji tych czujników. Może coś stało się z samym czujnikiem, posłuchaj czy jak przystawisz do niego ucho to czy tak samo głośno "pyka" jak pozostałe.
  2. U mnie trzeszczały te plastiki boczne co imitują drewno, były po prostu luźne - plastikowe kołki nie trzymały ich na zgrzewie, pewnie ktoś wcześniej przy demontażu je pourywał. Naprawiłem to krótkimi wkrętami, przy okazji konieczności wymiany klamki wewnętrznej od strony kierowcy Teraz tylko pozostaje cierpliwie czekać aż się urwie ta od strony pasażera
  3. Witaj. Wersja 120KM czy 150 KM ? PS. Przeniosłem już wiadomość do właściwego wątku
  4. W necie znalazłem taki opis : Kod P1134 możliwe przyczyny - Wadliwy czujnik 1 banku 1 HO2S - Wiązka czujnika 1 sondy HO2S bank 1 jest przerwana lub zwarta - Obwód czujnika 1 sondy HO2S, bank 1, słabe połączenie elektryczne
  5. Witaj . Sonda Boscha czy jakiś zamiennik , zakładam że podłączona prawidłowo ?
  6. Jeśli masz VAG-a z przełącznikem czy łączy się z ABS albo airbagiem ? Spróbuj w ustawieniach zaawansowanych zmniejszyć czas latency i prędkość transmisji na 4096
  7. Tak jak odpisałem wcześniej na pytanie na priv . Fotka oryginalnego przewodu o nr katalogowym 51757836 do zacisków 305mm
  8. I co , zrobiłeś testy ?
  9. Trzeba zrobić test wtrysków na przelewy , bo może któryś puszcza i stąd trzeba dłużej kręcić żeby odpalić , nierówna praca to już raczej efekt zabrudzenia /wyeksploatowania końcówek Co do czujnika temperatury w termostacie , to jest jest podwójny - jeden idzie na wskaźnik na tablicy a drugi do ECU , trzeba podpiąć się do kompa MES-em i porównać wskazania
  10. Skrzynia w Stilo jest super - mam porównanie na co dzień Ale z tego co czytałem , to bez przeróbek mocowania poduszek niestety nie da rady
  11. Łatwiej będzie dostać zestaw fabryczny z Cromy na 305mm montowany w wersji 2,4 MJTD lub pierwszych 1,9 MJTD . Też całkiem dobrze daje radę
  12. Pewnie słynna M32 , jak to w Cromie z manualem ...
  13. Może niewłaściwie przykręcili sam czujnik poziomowania albo go uszkodzili przy robocie , odkręć lewe koło i się mu przyjrzyj .
  14. Nie trać nadziei Miałem kiedyś podobną sytuację oraz taką , że nie było szybszych biegów , więc już teraz dokładnie nie pamiętam czy powodem było nagromadzenie się smaru na stykach sterownika czy na szczotkach silnika od wycieraczek . Tak czy inaczej trzeba się dostać do środka .
  15. Zacznij od testu wtrysków na przelewy , sonda nie będzie miała z tym związku U mnie na 4 wtrysku przy korekcji prawie +4 na zimnym odpalał bez problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.