joshua79 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Pacjent to Chrysler Cirrus 2,4 L rzędowa 4-ka, benzyna. Od pewnego czasu gdy miał w baku paliwa poniżej 1/3 zdarzało się mu zgasnąć na przechyłach lub po gwałtownym hamowaniu. Dało się go uruchomić po kilku chwilach. Ostatnio już się nie dało. Rozbiórka baku, pompa na stół - diagnoza: nie działa. Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście zanurzona w paliwie działa. Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Pacjent to Chrysler Cirrus 2,4 L rzędowa 4-ka, benzyna. > Od pewnego czasu gdy miał w baku paliwa poniżej 1/3 zdarzało się mu zgasnąć na przechyłach lub po > gwałtownym hamowaniu. Dało się go uruchomić po kilku chwilach. Ostatnio już się nie dało. > Rozbiórka baku, pompa na stół - diagnoza: nie działa. Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście > zanurzona w paliwie działa. > Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa > na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić? nie ma tam czasem dwukomorowego zbiornika paliwa z drugą pompą przelewającą z pustego w próżne? tak jak np. w AUDI A8/S8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > nie ma tam czasem dwukomorowego zbiornika paliwa z drugą pompą przelewającą z pustego w próżne? > tak jak np. w AUDI A8/S8 ? A tego niestety nie wiem, różne schematy krążą po necie, ciężko znaleźć jakieś klarowne info n/t tego bądź co bądź nader skromnie opisywanego gdziekolwiek modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki640 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A tego niestety nie wiem, różne schematy krążą po necie, ciężko znaleźć jakieś klarowne info n/t > tego bądź co bądź nader skromnie opisywanego gdziekolwiek modelu. A nie jest odwrotnie podłączona przestawione bieguny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Czy działa w samochodzie po odpięciu wężyka/rurki od wtrysków (lejąc np. do słoika) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście > zanurzona w paliwie działa. > Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa > na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić? Niektóre pompy mają "za szczelny zawór" powrotny. Po zamontowaniu lub po opróżnieniu całkowitym zbiornika nie zasysają paliwa. Są nie zalane w środku paliwem. Trzeba założyć wężyk na pompę i zassać paliwo, Czasami trzeba zatankować min 3/4 zbiornika i poczekać kilka godzin, aby pompa się napełniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.