Skocz do zawartości

Problem po wymianie pompy paliwowej w baku


joshua79

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to Chrysler Cirrus 2,4 L rzędowa 4-ka, benzyna.

Od pewnego czasu gdy miał w baku paliwa poniżej 1/3 zdarzało się mu zgasnąć na przechyłach lub po gwałtownym hamowaniu. Dało się go uruchomić po kilku chwilach. Ostatnio już się nie dało.

Rozbiórka baku, pompa na stół - diagnoza: nie działa. Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście zanurzona w paliwie działa.

Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent to Chrysler Cirrus 2,4 L rzędowa 4-ka, benzyna.

> Od pewnego czasu gdy miał w baku paliwa poniżej 1/3 zdarzało się mu zgasnąć na przechyłach lub po

> gwałtownym hamowaniu. Dało się go uruchomić po kilku chwilach. Ostatnio już się nie dało.

> Rozbiórka baku, pompa na stół - diagnoza: nie działa. Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście

> zanurzona w paliwie działa.

> Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa

> na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić?

nie ma tam czasem dwukomorowego zbiornika paliwa z drugą pompą przelewającą z pustego w próżne? wink.gif

tak jak np. w AUDI A8/S8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma tam czasem dwukomorowego zbiornika paliwa z drugą pompą przelewającą z pustego w próżne?

> tak jak np. w AUDI A8/S8 ?

A tego niestety nie wiem, różne schematy krążą po necie, ciężko znaleźć jakieś klarowne info n/t tego bądź co bądź nader skromnie opisywanego gdziekolwiek modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tego niestety nie wiem, różne schematy krążą po necie, ciężko znaleźć jakieś klarowne info n/t

> tego bądź co bądź nader skromnie opisywanego gdziekolwiek modelu.

A nie jest odwrotnie podłączona confused.gif przestawione bieguny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakupiono zamiennik, na stole - oczywiście

> zanurzona w paliwie działa.

> Po zmontowaniu całości do wozu, po przekręceniu kluczyka słychać że działa, ale nie podaje paliwa

> na wtryski. Rozkładam ręce. Ktoś wiec o co może chodzić?

Niektóre pompy mają "za szczelny zawór" powrotny. Po zamontowaniu lub po opróżnieniu całkowitym zbiornika nie zasysają paliwa. Są nie zalane w środku paliwem. Trzeba założyć wężyk na pompę i zassać paliwo, Czasami trzeba zatankować min 3/4 zbiornika i poczekać kilka godzin, aby pompa się napełniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.