romano11 Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 Witam. Jak w temacie: za co odpowiada właściwie TPS i czym się objawi jego "kalibracja" w warunkach garażowych, na "znaki" , czyli ślady fabrycznego montażu? Pozdrawiam - romano11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > Jak w temacie: za co odpowiada właściwie TPS i czym się objawi jego "kalibracja" w warunkach > garażowych, na "znaki" , czyli ślady fabrycznego montażu? TPS informuje komputer o kącie otwarcia przepustnicy. Zderzakiem przepustnicy nie kręć, bo zrobisz sobie kuku . Znajdź jakie napięcie ma być na suwaku potencjometru i przy użyciu woltomierza regulując położeniem czujnika ustaw właściwe napięcie dla zerowego położenia przepustnicy (obroty jałowe). Górnym napięciem dla otwartej się nie przejmuj, sprawdź tylko czy jest zbliżone do wzorcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > TPS informuje komputer o kącie otwarcia przepustnicy. I ta informacja, wraz z innymi, stanowi o ilości i czasie wtrysku? Dobrze rozumuję... ? > Zderzakiem przepustnicy nie kręć, bo zrobisz > sobie kuku . Nie nie!! Tym nie kręciłem, zdjąłem TPS-a... > Znajdź jakie napięcie ma być na suwaku potencjometru i przy użyciu woltomierza > regulując położeniem czujnika ustaw właściwe napięcie dla zerowego położenia przepustnicy > (obroty jałowe). OK, trzeba będzie je zmierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.