POTR Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 Poradźcie proszę bo długa trasa przede mną. Jadę bravolotem i nagle czuję, że auto nie reaguje na pedał gazu. Przyspieszenia brak, obroty nie wzrastają. Już myślałem, że stanę na autostradzie ..... Auto szczęśliwie dowiozło mnie do domu. Ale coś jest nie tak, brakuje w nim życia, nie da się przyspieszyć w krótkim czasie. Czy ktoś potrafi to zdiagnozować i coś doradzić ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Witam . Wydaje mi się że EGR zacięty. Przy jakich obrotach to się dzieje. Jeżeli dodajesz od 1500obr i nie idzie albo idzie jak krew z nosa do 2000obr to walnięty egr. Miałem tak cewka padła i trzeba noy zawór nabyć. Od 2200 szedł już w miarę normalnie. Nie wywałiłoCi jakiegoś błędu. Bo mi wywalał Jak jechałem co jakiś czas. I auto w tryb awaryjny wchodzi i prawie nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Poradźcie proszę bo długa trasa przede mną. > Jadę bravolotem i nagle czuję, że auto nie reaguje na pedał gazu. Przyspieszenia brak, obroty nie > wzrastają. Już myślałem, że stanę na autostradzie ..... Auto szczęśliwie dowiozło mnie do > domu. Ale coś jest nie tak, brakuje w nim życia, nie da się przyspieszyć w krótkim czasie. > Czy ktoś potrafi to zdiagnozować i coś doradzić ? > Pozdrawiam. 1.4 90KM benzyna? napisz pare szczegolow, zebys sie nie nastawial na naprawe EGR w benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Sorki z tym egr Ty masz benzyne i to bez turbo to nie wchodzi w grę. Jedyne co mi przychodzi na myśl to cewki, albo hamulce trzymają w taka pogodę. Były przypadki samoczynnego zaciskania sie klocków w wysokich temperaturach. sprawdź czy śruby nie są gorące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POTR Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > myśl to cewki, albo hamulce trzymają w taka pogodę. Były przypadki samoczynnego zaciskania sie > klocków w wysokich temperaturach. sprawdź czy śruby nie są gorące. Z tymi hamulcami to mogłoby być coś na rzeczy (trochę blokowały się tylne i już są wyczyszczone). Jednak myślę, że to nie one bo obroty powinny się chyba zwiększać niezależnie od hamulców.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POTR Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Nie wywałiłoCi jakiegoś > błędu. Bo mi wywalał Jak jechałem co jakiś czas. I auto w tryb awaryjny wchodzi i prawie nie > jedzie. Sytuacja wystąpiła tylko raz, no może przez jakieś 10 - 20 minut. Na egzaminerze żadne błędy nie wyszły. Nie zapalały się też żadne kontrolki na liczniku. Pan w ASO postraszył mnie, że może to być pedał gazu - szfankujące potencjometry. Kiepska perspektywa bo cena pedału to ponad 600 zł + robocizna ok 140. Najgorsze jednak to, że nie ma pewności co do przyczyny ani co gorsze czy i w jakich okolicznościach może się to powtórzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Pan w ASO postraszył mnie, że może to być pedał hamulca - szfankujące potencjometry. Pedał gazu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POTR Napisano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > Pedał gazu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.