chodek Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Witam pacjent to sc z silnikiem 1.2 16v z bravy. Objawy zaczęły się od tego że auto podczas jazy auto nagle zgasło i nie chciało wogóle kręcić. Po chwilowym postoju z trudem zakręciło i odpaliło. Dzis miałem objawy z odpaleniem po krótki postoju, ale zaskoczyło. Niestety pod samym garażem samochód zgasł i zamilkł na amen. Objawy wskazywałyby na problemy z rozrusznikiem, ale czy rozrusznik spowodowałby zgaśnięcie samochodu? Po przekręceniu słychać tylko cyknięcie, nie kręci silnika, aku wykluczam- wzorowe 12,6v, czy mogę podejrzewać przestawienie się rozrządu i problemy z rozruchem? Pasek chyba ok, czuć ze jest napięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 jakby pasek sie przestawił, to Ty byś musial przestawić sie na inny silnik albo remontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 Sprawdź główny przewód plusowy na rozrusznik czy dobrze styka i nie jest luźny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Sprawdz przewód GMP, mi się przetarł i nie odpalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 A alternator się nie zablokował?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chodek Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Przewód masowy jest ok, zmieniłem nawet miejsce masowania i nadal nie kręci, alternator chyba się nie zblokował bo jeśli by był zblokowany to przyczyną zgaśnięcia był by padnięty aku- był naładowany, nie mogę za to przepchać samochodu na 5 biegu, czy to oznaka zblokowanego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chodek Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Zdjąłem miskę- okazało się że urwał się smok olejowy i zatarł się się 3ci korbowód - był całkowicie suchy- pytanie czy opłaca się to robić czy muszę myśleć o nowym silniku :/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Zdjąłem miskę- okazało się że urwał się smok olejowy i zatarł się się 3ci korbowód - był całkowicie > suchy- pytanie czy opłaca się to robić czy muszę myśleć o nowym silniku :/ ? Nie szukało nic wcześniej? Ciśnienie oleju sie nie palilo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.