DALES_SC Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 takie pytanie- czy krótka półoś, jest wybijana czy trzeba odkręcić ten kołnierz ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > takie pytanie- czy krótka półoś, jest wybijana czy trzeba odkręcić ten kołnierz ???? Ale gdzie wbijana? od strony dyfra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Kielich w skrzynię jest wbijany, na końcu wielowypustu jest pierścionek. Żeby go wyciągnąć, trzeba dobrze przyłożyć w odpowiednim miejscu i wyskoczy. Przedtem oczywiście spuść olej. Prawdopodobnie pisząc "kołnierz" masz na myśli 4 śruby od pokrywy(z uszczelniaczem) łożyska. Tam jest pierścień do regulacji napięcia łożysk przekładni głównej. Tego w ogóle nie ruszasz, bo nie ma takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 dziękuje za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.