Skocz do zawartości

ir3n3usz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

ir3n3usz's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. sprężyny mts -70/-50 tył cięty o jeden zwój
  2. Jak masz kompletny samochód to nie lepiej wszystko przełożyć i nie bawić się ze starym ECU na którym będzie pewnie tyrkolił. W tym 1.2 z albei są inne wałki niż w P1. Coś mi się wydaje, że efekt prac nie będzie zadowalający. Trochę więcej czasu poświęcić i zrobić porządnie na oryginalnej elektronice.
  3. Nawet jeśli nieznacznie będzie źle wpisane to "podciągniesz" całą mapę i zobaczysz po AFR czy jest ok. Dla tych wtrysków będzie okolicach 140-150, sprawdź po numerze wtryskiwacza. W necie są katalogi z parametrami.
  4. ir3n3usz

    Tyrkolenie?

    niebieskie przy mocno rozgrzanym silniku dają za mało paliwa i silnik zaczyna falować, przy niższych temperaturach afr jest nawet ok i silnik powinien chodzić dobrze( u mnie tak było) poza tym, wtryski z alfy ts pomarańczowe dają bardzo dużo paliwa. Na wolnych afr 13, a przy wot jest 11. Przy bardzo zimnym silniku zdarzało się, że afr było mniej jak 10 i zaczynał przerywać.
  5. 1.6 nie należy do FIRE a w związku tym ma również inną obudowę sprzęgła która nie pasuje do bloku 1.2/1.4
  6. ir3n3usz

    1.2 16v klekocze

    Sprawdź czy nie zagiąłeś miski olejowej.
  7. A nie obcięło przypadkiem klina w dolnym kole rozrządu? Może koło zębate jest przestawione minimalnie względem wału i cyrki się dzieją.
  8. DOT4 od Ferodo i śmiga aż miło. Na torze paliły się klocki i tarcze, a z płynem nic się nie działo.
  9. Nie pamiętam już dokładnie jak, ale wyciągałem normalnie cały wentylator. Wystarczy wyjąć wygłuszenie, oczywista sprawa no i odkręcić wentylator. Pamiętam, że nie było łatwe odkręcenie go, ale robiłem to w 2-3 sejach i wychodziły.
  10. Jeśli ruszałeś pompę to zacznij od przednich kół, szybciej odpowietrzą się sekcje w pompie. Odpowietrzanie od najdalszego koła jest dla mnie herezją. Zawsze każdemu zależy na szybkim odpowietrzeniu, zatem trzeba zacząć od odpowietrzenia samej pompy przez przednie koła, która już dalej sobie będzie tłoczyć płyn a nie powietrze. Jeśli jest układ tylko trochę zapowietrzony to tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia od którego koła zaczniesz. Najważniejsze to odpowietrzyć wszystkie, ot cała filozofia.
  11. Zrzucaj głowicę i miskę olejową. Zrób od razu uszczelniacze i pierścienie. Przy okazji sprawdzisz sobie szczelność zaworów. Zrób raz a porządnie.
  12. Operacja bez sensu ze względu na poziom skomplikowania i małą moc. Dużo taniej wyjdzie zrobić 1.2T, które bez wielkiego dmuchania i tak będzie mocniejsze od twinair. Oczywiście można wpakować 0,9 dla samej sztuki tworzenia...
  13. Z tego co pamiętam jeden z użytkowników miał 1.1 16V ze stopniem sprężania ok. 11 czyli nawet więcej niż ma seria 1.1, ładowali tam 1.0 bar i chodziło to. Ahamay chyba budował ten silnik.
  14. Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500 minimum.
  15. Trzeba zacząć od podłączenia komputera. Trzeba wywołać usterkę i "złapać" wszystkie parametry w tym czasie. Powinno być widać, co jest nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.