mack1805 Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Witam Mam takie pytanie czy dokładał ktoś halogeny do swojego pojazdu? Posiadam Astre II z tego co widziałem to instalacja pod nie jest wyprowadzona do zderzaka są słynne dwie niebieskie wtyczki, niestety nie posiadam jej już do skrzynki bezpieczników i pod przekaźnikiem również pusto.Czy dużo z tym będzie zabawy, czy lepiej robić instalacje od nowa i jesli tak to którędy najlepiej sie przebić z komory silnika do środka z przewodami?Dodam że przełącznik zespolony juz przerobiłem jakiś manulal będzie mile widziany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Instalacja kończy się na złączu w ścianie grodziowej. Dostęp do niego jest... dość kłopotliwy. Musisz doprowadzić przewody do multitimera w skrzynce bezpieczników: od włącznika świateł i od przekaźnika, a także między złączem w ścianie i przekaźnikiem i ew. jako bonus, od przekaźnika do zegarów - do kontrolki. Do tego uzbrojenie gniazd w piny. Prostsza opcja (choć niefabryczna), to dorobienie bezpiecznika i przekaźnika w komorze silnika i przeprowadzenie tylko kabelka od włącznika. Plus kontrolka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Prostsza opcja (choć niefabryczna), to dorobienie bezpiecznika i przekaźnika w komorze silnika i > przeprowadzenie tylko kabelka od włącznika. Plus kontrolka. Dzieki za pomoc tak tez chyba zrobie.Chciałem żeby było fabrycznie, ale za duzo z tym zabawy niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.