eosik Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 no i sie zaczelo od jakiegos czasu po hamowaniu silnikiem mam chmurke za soba. oleju jakos specjalnie duzo nie ubylo, ale wkurza mnie to. objawy: jade sobie, dojezdzam do skrzyzowania, hamuje silnikiem, ruszam, dymi. jak dojezdam na jalowym i nie hamuje silnikiem tez dymi. na postoju przy odcince nie dymi. ale jak dam po obrotach, odpuszcze, zeby spadly i znow dam po obrotach, to zakopci. czasem przy bucie tez zakopci lekko. silnik do tej pory oleju nie bral. w cylindrach slady po honowaniu z fabryki, zero progow. wydaje mi sie, ze pierscienie to nie beda. albo gumki na zaworach, albo turbo sie poddalo, chociaz zagladalem do IC i czysty, wiec w dolot nie daje. na poczatku jak bawilem sie jeszcze z mapa, to lubil mi zgasnac na skrzyzowaniu po butowaniu-rozgrzane i rozpedzone turbo na chwile pozbawione oleju. nie oczekuje, ze ktos mi wywrozy z fusow, ale moze ktos ma jakies doswiadczenia i moze doda mi otuchy remont silnika mi sie nie widzi... na dniach zmierze sprezanie to cos bede wiedzial o pierscieniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > no i sie zaczelo od jakiegos czasu po hamowaniu silnikiem mam chmurke za soba. oleju jakos > specjalnie duzo nie ubylo, ale wkurza mnie to. objawy: jade sobie, dojezdzam do skrzyzowania, > hamuje silnikiem, ruszam, dymi. jak dojezdam na jalowym i nie hamuje silnikiem tez dymi. na > postoju przy odcince nie dymi. ale jak dam po obrotach, odpuszcze, zeby spadly i znow dam po > obrotach, to zakopci. czasem przy bucie tez zakopci lekko. silnik do tej pory oleju nie bral. > w cylindrach slady po honowaniu z fabryki, zero progow. > wydaje mi sie, ze pierscienie to nie beda. albo gumki na zaworach, albo turbo sie poddalo, chociaz > zagladalem do IC i czysty, wiec w dolot nie daje. na poczatku jak bawilem sie jeszcze z mapa, > to lubil mi zgasnac na skrzyzowaniu po butowaniu-rozgrzane i rozpedzone turbo na chwile > pozbawione oleju. > nie oczekuje, ze ktos mi wywrozy z fusow, ale moze ktos ma jakies doswiadczenia i moze doda mi > otuchy remont silnika mi sie nie widzi... > na dniach zmierze sprezanie to cos bede wiedzial o pierscieniach Na chłopski rozum, to turbo puszcza po stronie wydechu - jak hamujesz silnikiem to jest duże ciśnienie oleju, za to zerowe obciążenie turbiny, może się wogóle nie kręcić nawet, i turbo nie ma możliwości przerobić tego oleju, więc idzie bokiem. Ale ja się nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Na chłopski rozum, to turbo puszcza po stronie wydechu - jak hamujesz silnikiem to jest duże > ciśnienie oleju, za to zerowe obciążenie turbiny, może się wogóle nie kręcić nawet, i turbo > nie ma możliwości przerobić tego oleju, więc idzie bokiem. Ale ja się nie znam tak czulem, ze to ta lajza. musialo ja zabic to gasniecie, zanim wystygnela. do tego ona swoje lata ma, swego czasu ja upalal Lesiu, pozniej ktos jeszcze. no i po zalozeniu tlumika czasem slysze, jakby zapiszczala...tak jakby cos obcieralo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Stawiam na turbo - konkretnie uszczelniacz po stronie wydechowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Stawiam na turbo - konkretnie uszczelniacz po stronie wydechowej. lepsze to niz silnik...mozna kupic za okolo 150zl zestaw naprawczy w postaci uszczelnien i tulejek do turbiny, na yt sa manuale jak sie to zmienia, nic skomplikowanego, ale czy warte to cos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > lepsze to niz silnik...mozna kupic za okolo 150zl zestaw naprawczy w postaci uszczelnien i tulejek > do turbiny, na yt sa manuale jak sie to zmienia, nic skomplikowanego, ale czy warte to cos?? zmieniałem uszczelniacze we dwóch sztukach k03 i szczególnie trudne to to nie jest... Ja mam dokładnie tak samo jak ty tzn. jak stoje na swiatłach dłużej to po ruszeniu zaczyna kopcić.... Turbo na nowych uszczelniaczach, restryktor 0.8mm i dalej to samo. Wg mnie mam spartolony spływ - jest za płasko gdzie dodatkowo auto jest znacznie pochylone do przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > lepsze to niz silnik...mozna kupic za okolo 150zl zestaw naprawczy w postaci uszczelnien i tulejek > do turbiny, na yt sa manuale jak sie to zmienia, nic skomplikowanego, ale czy warte to cos?? Szczerze - nic nie warte. Kup sobie używke turbine dobrą i problem z głowy. Najlepiej od razu większą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Stawiam na turbo - konkretnie uszczelniacz po stronie wydechowej. u Stopy dzieje się praktycznie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > u Stopy dzieje się praktycznie tak samo Jak ma turbo wygrzebane z hasioka to czego sie spodziewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > zmieniałem uszczelniacze we dwóch sztukach k03 i szczególnie trudne to to nie jest... > Ja mam dokładnie tak samo jak ty tzn. jak stoje na swiatłach dłużej to po ruszeniu zaczyna > kopcić.... > Turbo na nowych uszczelniaczach, restryktor 0.8mm i dalej to samo. > Wg mnie mam spartolony spływ - jest za płasko gdzie dodatkowo auto jest znacznie pochylone do > przodu... no wlasnie u mnie splyw tez kijowo, bo na samej gorze miski olejowej i z turbiny jest kolanko 90' i od razu poziomo w miske teraz zrobilbym go inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > no wlasnie u mnie splyw tez kijowo, bo na samej gorze miski olejowej i z turbiny jest kolanko 90' i > od razu poziomo w miske teraz zrobilbym go inaczej. Niestety i odma nie jest zaprojektowana pod turbo... i jest lekkie nadciśnienie w skrzyni korbowej na jałowym. Można by było odme puścić przez catch tanka i zawór zwrotny do kolektora ssącego i przed turbo by silnik ssał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Niestety i odma nie jest zaprojektowana pod turbo... i jest lekkie nadciśnienie w skrzyni korbowej. > Można by było odme puścić przez catch tanka i zawór zwrotny do kolektora ssącego i przed turbo > by silnik ssał Ja mam właśnie tak zrobione i też dymi ale po wiekszym pałowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.