kecyrf Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 witam. jak w temacie. chodzi konkretnie o astrę H po liwcie czyli od 2007 w górę. z tego co pamiętam pisano na forum że z tych przed liftem to jedynie 1,4 i 1,8. 1,4 raczej odpadał by bo potrzebne jest kombii. a jak jest z tymi po lifcie? czy np 1,8 wszystkie modele czy wybrane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > witam. jak w temacie. chodzi konkretnie o astrę H po liwcie czyli od 2007 w górę. To tylko 1.4 twinport i 2.0T. Reszta jest trochę więcej problemowa ze względu na regulację zaworów i zmienne fazy rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kecyrf Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > To tylko 1.4 twinport i 2.0T. Reszta jest trochę więcej problemowa ze względu na regulację zaworów > i zmienne fazy rozrządu to lipa z wyborem. ale 1,8 czy nawet 1,6 nie nadają się wogóle czy są mnie trwalsze czy koszty instalacji dość wysokie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > to lipa z wyborem. ale 1,8 czy nawet 1,6 nie nadają się wogóle czy są mnie trwalsze czy koszty > instalacji dość wysokie? Droższa obsługa, żeby to jeździło bezawaryjnie na gazie. Zagazować można wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kecyrf Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Droższa obsługa, żeby to jeździło bezawaryjnie na gazie. > Zagazować można wszystko. A coś moze kolega napisać o różnicy kosztów (mniej więcej) jakie występują pomiędzy różnymi silnikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Najważniejsza zmiana z punktu widzenia osoby zainteresowanej założeniem LPG, mówiąc o silnikach Z18XE® to jest regulacja luzu zaworowego za pomocą szklankowych popychaczy. To jest w Z18XER, Z16XEP/R, natomiast nie ma tego w Z14XEP i Z18XE oraz w Z20xxx. Przed założeniem LPG najlepiej ustawić luz zaworowy i dopiero montować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > to lipa z wyborem. dlaczego, taki 2.0T w asterce to musi być idealny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.