FDK Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Witam Potrzebuję numery GM cylinderków i bębnów do swojej Asi W0L000051V2230975 bo z jakiegoś dziwnego powodu jak wklepię w http://ecat24.com/catalog/part/1/7/378/4310/24624/ to wychodzi że nie mam bębnów?! Tylko same śrubki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Wklep tu . Działa pod IE. Pod FF brak rysunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Bęben 5 68 267 Cylinderek 5 50 153 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Hmm coś nie tak u mnie w cylinderku jest jest takie mocowanie a te z numeru powyżej ma okrągłe ? A moje przy dużej dozie spostrzegawczości wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Bęben 5 68 267 > Cylinderek 5 50 153 bęben jw = 568060 = 568066 (wiele firm używa starszych numerów katalogowych) cylinderek jw to alu, możesz wziąć żeliwny 550144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Rozumiem że nie tyle mogę co muszę bo w tarczy kotwicznej mam prostokąt a nie kółko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Rozumiem że nie tyle mogę co muszę bo w tarczy kotwicznej mam prostokąt a nie kółko? powinieneś mieć taki cylinderek - tu fotka żeliwnego alu jest na okrągło, w żeliwnych najczęściej masz prostokąt - pasują oba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Jak wspomniał krisb, wybijesz dziada to zobaczysz, że jest okrągły. Ja też dziś pogoniłem jednego, bo przy wymianie przewodów zrobiło się to samo co u Ciebie, tylko z odpowietrznikiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 U mnie to samo, dwa odpowietrzniki się ukręciły, kupiłem aluminiowe, takie jakie były, wziąłem TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 To które brać alu czy żeliwo? I jakiej firmy bo Delphi jest za 18zł a TRW 40zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Przewody łatwiej będzie odkręcić gdy żeliwne będzie miał. Za to są mniej trwałe niż alu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 A czy kształt końcówki ma znaczenie? Bo czasem na fotkach są wcięcia w tłoczkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Nie żebym był złośliwy i się jakoś specjalnie czepiał ale czy kolega jest w 100% pewien że tam jest prostokąt a nie kółko. Myślę że użycie szczotki drucianej wiele by wyjaśniło. Prawdę mówiąc jeszcze się nie spotkałem z prostokątnym otworem w tarczy kotwiczne, ale jeszcze dużo przede mną. A tak na marginesie co to za firma LPR dobrej jakości części mają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Aaaaa....!! Malina! wreszcie działa pod IE Super sprawa, mają to w serwisie Nivette w Warszawe, teraz mam i ja! Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Prawda, trzeba by oczyścić, ale było późno a ja gmeram w Rdzawiaku po godzinach pracy warsztatu blacharskiego. Właściciel jest miły i umożliwia mi pracę przy innych podzespołach jak blacharz bawi się w chirurga i wycina coraz więcej chorej blachy z auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Mniej trwałe tzn? Bo jak dwa lata wytrzymają to mi to wystarczy, muszę coś szybko założyć. Mam już prawie wszystko do tarcz, tylko czasu brakuje na przełożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Nie no na dwa lata to spokojnie starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Jeszcze jedno, te otwory pod mocowanie cylinderka zauważyłem że są wersje z dwoma i jednym. U mnie w tarczy kotwicznej jest chyba jeden. Ma to znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Jak masz jeden to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2013 http://allegro.pl/astra-f-corsa-tigra-cylinderek-oryginal-90498300-i3598717629.html Znalazłem takie coś, ale ma jeden otworek, może wywiercić drugi w tarczy kotwicznej? Czy nie ma co rzeźbić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 No ale piszesz że masz jeden otwór, na aukcji masz cylinderki aluminiowe z jednym otworem, więc nie ma co kombinować tylko przykręcać na jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Ja złożyłem dwuotworowy do tarczy z jednym otworem i nie wypadł . Po prostu jest bardziej uniwersalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Eeee, nie o to mi chodzi czy to nie jest tak że w lewej tarczy otwór jest z jednej strony a z prawej z drugiej strony? (Czyli mamy lewy i prawy cylinderek?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Nie ma rozgraniczenia lewy/prawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FDK Napisano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Ok, najwyżej wywiercę w tarczy otwór Kupiłem, w sobotę wymienię cały tył. Mam jeszcze pytanie co zrobić by podczas wymiany przewodów nie ciurkało płynem hamulcowym, podobnież trzeba zatkać jakiś odpowietrznik w korku, ale gdzie on jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Ja położyłem foliową torebkę śniadaniową na wlewie zbiorniczka płynu hamulcowego i zakręciłem korek. Płyn i tak trochę leciał, odpowiednie przewody zatykałem zaślepionym gumowym wężykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Możesz też poluzować odpowietrznik, wcisnąć hamulec do końca i tak go zablokować. Trochę płynu wyleci, ale potem już nie będzie ciurkać . Chociaż w Twoim wypadku to chyba nie zadziała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.