z_mazur Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 No to jeszcze jedna kwestia dotyczącego mojego nowego nabytku. Auto podczas jazdy trochę ściąga na prawo. Chciałem ustawić zbieżność, ale mechanik stwierdził, że nie ma sensu ustawiać zbieżności jeśli w zawieszeniu coś jest nie tak. Przetrzepał mi przód zawieszenia i stwierdził, że do wymiany są tylne tuleje, bo są na nich luzy. Ok, tuleje zostały wymienione, zbieżność ustawiona i zrobiona geometria zawieszenia, a samochód nadal ściąga, chociaż może trochę mniej Mechanik twierdzi, że to wina tylnego zawieszenia, które też jest do zrobienia. Rzeczywiście na wydruku z geometrii, wyniki dotyczące tylnego zawieszenia odbiegają od specyfikacji, ale koszt naprawy tylnego zawieszenia, to dosyć droga sprawa (mechanik za wymianę łożysk w belce chce 700 zł) i trochę się łamię. Czy tylnego zawieszenia nie da się regulować i tylko naprawa wchodzi w grę? Zawieszenie nie daje jakichś negatywnych sygnałów, żeby było coś nie tak (oczywiście poza tym nieszczęsnym ściąganiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtis1990 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 A może klocki ci nie równo łapią i ściąga ? U mnie belka nadaje się do regeneracji a nie ściąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 Czyli, że podczas jazdy mogłyby mi łapać? Hmmm jak to sprawdzić? Grzałoby się chyba koło z prawej strony? Czy byłoby coś słychać podczas jazdy? > A może klocki ci nie równo łapią i ściąga ? > U mnie belka nadaje się do regeneracji a nie ściąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtis1990 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Grzałoby się, u mnie np. linka ręcznego była zatarta i jak podniosłem auto nie nie szło kołem ruszyć. Wahacze proste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z_mazur Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Raczej proste. Przód wygląda na to, że jest ok. Z wydruku geometrii wynika, że kąt pochylenia kół na tylnej osi znacznie przekracza specyfikację, przy czym różnica pochylenia pomiędzy kołami z tyłu przekracza 0,7 stopnia. Z tego co poczytałem, to taka różnica może już powodować ściąganie samochodu. No nic, trzeba będzie zacząć się rozglądać za porządnym zakładem regenerującym tylne belki. > Grzałoby się, u mnie np. linka ręcznego była zatarta i jak podniosłem auto nie nie szło kołem > ruszyć. Wahacze proste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtis1990 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > No nic, trzeba będzie zacząć się rozglądać za porządnym zakładem regenerującym tylne belki. Antałex, robiłem w megance, polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.