dizzastar Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 Jest sobie temperaturka powietrza ok. 0st. C, silnik podczas jazdy nagrzany do temperatury pracy silnika. Podczas postoju na światłach, zwłaszcza gdy postoję chwilę dłużej, np w korku wskazówka opada o ok. swoją szerokość (czyli jakieś 2-3mm). Pytanie czy to normalne, czy puszcza termostat, czy ew. ciężko go wymienić, ile ew. koszuje wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Czasami i u mnie tak bywa. Dużo zależy od tego czy akurat z nawiewów masz dość intensywnie dmuchane ciepłe powietrze. Nagrzewnica u nas chyba jest jakaś wielka bo zabiera ogromną ilość ciepła z płynu chłodzącego. W moim służbowym 3 letnim aucie temperatura po włączeniu grzania potrafi spaść o jakieś 15 stopni. Kupiłem se matę grzejną pod tyłek do wszystkich aut i mam taki zwyczaj, że włączam grzanie dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej - wtedy mi się nagrzewa o jakieś 30% szybciej silnik Kiedyś stałem w mega korku w śnieżycę przy -5stopniach. 12km zrobiłem w 4 godziny i przez ten czas silnik nie osiągnął nawet połowy temperatury. Termostat sprawdź czy węże przy chłodnicy przypadkiem nie robią się ciepłe jak silnik ma już powiedzmy połowę temperatury - powinny być całkowicie zimne, wtedy masz gwarancję że termostat się domyka i wskazówka opada z przyczyn opisanych wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.