maagog Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Ktore brac, ktore omijac? Samochod na codzien, bez gazu, wiec preferowane 2.0-2.5. Jest tego troche, sensownie na papierze wyglada R6 2.2 Czy samochod ma elektroniczne LSD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Ktore brac, ktore omijac? > Samochod na codzien, bez gazu, wiec preferowane 2.0-2.5. > Jest tego troche, sensownie na papierze wyglada R6 2.2 > Czy samochod ma elektroniczne LSD? Polecam n42b20 jestem zaskoczony jego ekonomia i dynamika w całym zakresie obr jak na wnoszące wolnossace 2.0 Na trasie drogą krajowa z prędkościami dużo powyżej ograniczeń ciężko spalić więcej niż 8L noPB Od 2000 obr bardzo ładnie ciągnie bez zadyszki do odciecia I (co dla mnie ważnie) swietnie dogaduje się z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Ktore brac, ktore omijac? > Samochod na codzien, bez gazu, wiec preferowane 2.0-2.5. > Jest tego troche, sensownie na papierze wyglada R6 2.2 > Czy samochod ma elektroniczne LSD? > Ktore brac, ktore omijac? > Samochod na codzien, bez gazu, wiec preferowane 2.0-2.5. > Jest tego troche, sensownie na papierze wyglada R6 2.2 > Czy samochod ma elektroniczne LSD? wszystkie r6 będą rozsądnym wyborem o ile wcześniej nikt ich mocno nie użytkował silnik n42 i m43 są to kiepskiej jakości silniki Wielu klientów dzwoni i rezerwuje do nich części z wyprzedzeniem czego nie można powiedzieć o r6. r6 2.2 170km fajny wybór użytkowałem taki silnik. Taka sama kultura pracy i takie samo spalanie jak w 2.5 Tyle, że łatwiej dostać niezmęczone 2.2 niż 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > wszystkie r6 będą rozsądnym wyborem o ile wcześniej nikt ich mocno nie użytkował silnik n42 i m43 > są to kiepskiej jakości silniki Głównym powodem awarii n42 jest olej. Silniki te ds bardzo wrażliwe na słaby olej. Jakosc "syntetykow" i dlugie interwaly miedzy wymianami zabija te silniki Jak się trafi na auto ktore jeździło na prawdziwym syntetyku z wymianami max co 15kkm to przebiegi rzędu 300kkm nie są żadnym wyczynem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > Głównym powodem awarii n42 jest olej. Silniki te ds bardzo wrażliwe na słaby olej. > Jakosc "syntetykow" i dlugie interwaly miedzy wymianami zabija te silniki > Jak się trafi na auto ktore jeździło na prawdziwym syntetyku z wymianami max co 15kkm to przebiegi > rzędu 300kkm nie są żadnym wyczynem Chetnie bym taki kupil, ale czy to zly okres, czy inne zjawisko... nie ma ich. Niemal wszystko to diesle. BMW chyba mialo niejedna wpadke z ropniakami. Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Chetnie bym taki kupil, ale czy to zly okres, czy inne zjawisko... nie ma ich. > Niemal wszystko to diesle. BMW chyba mialo niejedna wpadke z ropniakami. Jak to jest? Ogolnie: 2.0d to silnik wysokiego ryzyka 3.0d jest bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > wszystkie r6 będą rozsądnym wyborem o ile wcześniej nikt ich mocno nie użytkował silnik n42 i m43 > są to kiepskiej jakości silniki > Wielu klientów dzwoni i rezerwuje do nich części z wyprzedzeniem czego nie można powiedzieć o r6. > r6 2.2 170km fajny wybór użytkowałem taki silnik. Taka sama kultura pracy i takie samo spalanie > jak w 2.5 Tyle, że łatwiej dostać niezmęczone 2.2 niż 2.5 Ogladalem 316i N46. Niestety jak przyjechalem, auto bylo cieple. Na zimnym wg zeznan sprzedajacego "nierowno pracuje". Zanim wydam kilka stow na diagnoze podpytam - duzo wad ma ten silnik? Czytalem o lykaniu oleju, problemach z napinaczami rozrzadu. To wszystko? Samochod ma 198tys km. Kiedy powinien byc wymieniony rozrzad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Ogladalem 316i N46. > Niestety jak przyjechalem, auto bylo cieple. Na zimnym wg zeznan sprzedajacego "nierowno pracuje". > Zanim wydam kilka stow na diagnoze podpytam - duzo wad ma ten silnik? > Czytalem o lykaniu oleju, problemach z napinaczami rozrzadu. To wszystko? > Samochod ma 198tys km. Kiedy powinien byc wymieniony rozrzad? Moga byc problemy z separatorem oleju w odmie -glownie w autach jezdzonych w miescie U mnie rozrzad (glownie slizgi) polecialy po140kkm (na liczniku) Kola valvetronika leca po 200kkm jak olej slaby i wymieniany z ksiazka co 20-30kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Moga byc problemy z separatorem oleju w odmie -glownie w autach jezdzonych w miescie Wystarczy kupic nowa odme? > U mnie rozrzad (glownie slizgi) polecialy po140kkm (na liczniku) Ty masz N46 czy inny? > Kola valvetronika leca po 200kkm jak olej slaby i wymieniany z ksiazka co 20-30kkm To taki vanos - zmienne fazy rozrzadu bla bla bla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Wystarczy kupic nowa odme? oddma to nie porblem (130zł) ale jej wymiana - duzo rozbierania ! > Ty masz N46 czy inny? n42 - ale to jest to samo w tej kwestii > To taki vanos - zmienne fazy rozrzadu bla bla bla? nie do konca - valvetronik ma zmienny wzios zaworow i przez to zastepuje pzrepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > nie do konca - valvetronik ma zmienny wzios zaworow i przez to zastepuje pzrepustnice Zapytam tylko, czy drogie to, jak cos sie zaczyna dziac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Zapytam tylko, czy drogie to, jak cos sie zaczyna dziac? pływają wolne obr, dziury w mocy, mogą stukać zawory! czesci 2x800zł + jakies uszczelki + robota ogolnie tematu nie ma jak sie dba o olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > pływają wolne obr, dziury w mocy, mogą stukać zawory! > czesci 2x800zł + jakies uszczelki + robota > ogolnie tematu nie ma jak sie dba o olej Kupujac uzywanego 10 latka ciezko przewidywac, jak ktos dbal o olej. Ale widze ze rzeczy typowe sa do ogarniecia taniej niz w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > pływają wolne obr, dziury w mocy, mogą stukać zawory! > czesci 2x800zł + jakies uszczelki + robota > ogolnie tematu nie ma jak sie dba o olej Wyleczylem sie dzis z tego silnika przy kosztorysie, jaki zrobilismy w warsztacie podczas sprawdzania uzywanego egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > Wyleczylem sie dzis z tego silnika przy kosztorysie, jaki zrobilismy w warsztacie podczas > sprawdzania uzywanego egzemplarza. jak ma byc wzglednie tanio to chyba tylko m43b19 zostaje w 4 cyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swider86 Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > Wyleczylem sie dzis z tego silnika przy kosztorysie, jaki zrobilismy w warsztacie podczas > sprawdzania uzywanego egzemplarza. a możesz podać mniej/więcej co i jak ? bo zastanawiam sie nad takim w touringu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > a możesz podać mniej/więcej co i jak ? bo zastanawiam sie nad takim w touringu Przebieg 198 tys km bez cofania i silnik mimo automatu mial dosc. Valvetronik na ustach byl czesto, wyciek z rozrzadu tez nie byl opisany jako drobna usterka, bledy roznych czujnikow. Suma przy scenariuszu optymistycznym ok 7 tys, pesymistycznym ok 10 tys zl. Samochod warty 15, wiec dalem sobie spokoj. Przykro mi, ze bez szczegolow, ale to dla mnie abrakadabra. Zapamietalem glownie koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > Przebieg 198 tys km bez cofania i silnik mimo automatu mial dosc. > Valvetronik na ustach byl czesto, wyciek z rozrzadu tez nie byl opisany jako drobna usterka, bledy > roznych czujnikow. > Suma przy scenariuszu optymistycznym ok 7 tys, pesymistycznym ok 10 tys zl. Samochod warty 15, wiec > dalem sobie spokoj. > Przykro mi, ze bez szczegolow, ale to dla mnie abrakadabra. Zapamietalem glownie koszty. ale to pewnie ASO jak pojedziesz z dieslem to myslisz ze bedzie lepiej ? fakt e46 najbezpieczniej kupic z m52b28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > ale to pewnie ASO Niezalezny, zaprzyjazniony serwis z dobrymi cenami. > jak pojedziesz z dieslem to myslisz ze bedzie lepiej ? Diesla odradzili mi juz dawno temu. > fakt e46 najbezpieczniej kupic z m52b28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Niezalezny, zaprzyjazniony serwis z dobrymi cenami. kosmos. zapytaj o szczegoly bo bardzo ciekawy jestem > Diesla odradzili mi juz dawno temu. jako ciekawastka - wczorjasza trasa moim compactem e46 318ti WRO-POZ-WRO spalanie (z dystrybutowa) LPG 8,3L srednia predkosc (z kompa) 77km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 n42b20. Kolega miał w coupe Nieźle się zbiera, niewiele pali, trzeba pamiętać o problemie rozrządu. Po pierwsze jakiś tam bolec napinacz czy coś w ten deseń a po drugie padały mu czujniki wałków. Poza tym bez większych niespodzianek. Ale on miał dość zadbaną sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.