awilk Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 Witam Moja kijanka dziwnie sie zachowuje, a mianowicie; po odpaleniu na zimnym silniku (np. rano) obroty trochę falują ale po pól minuty się normują. Natomiast w czasie jazdy po wyrzuceniu na luz utrzymują się na wartośc ok 2000. Wystarczy lekko przegazować i spadają do ok 1000. Przy zmianie biegów opadają powoli lub tak jak pisałem utrzymują się na 2000-2500. Poniewaz przejechałem nią dopiero ok 1000 km nie mam pojęci co to możę być?? Była u michanika i ten (podobno)wyczyścił silnik krokowy i przepustnice Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 Diesel, benzyna, olej slonecznikowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Diesel, benzyna, olej slonecznikowy? Benzyna + LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Benzyna + LPG Ja bym zaczal od LPG, wymiana filtra + regulacja. Tylko znajdz dobrego speca bo te silniki nie lubia LPG. Pozniej sprawdic pompe paliwa, wymienic filtr paliwa, filtr powietrza. Sprawdzic swiece i kable. Jak juz to wyeliminujesz to EGR, przepustnica, silnik krokowy (ale czy on siedzi w tym silniku to nie wiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Ja bym zaczal od LPG, wymiana filtra + regulacja. Tylko znajdz dobrego speca bo te silniki nie > lubia LPG. > Pozniej sprawdic pompe paliwa, wymienic filtr paliwa, filtr powietrza. > Sprawdzic swiece i kable. > Jak juz to wyeliminujesz to EGR, przepustnica, silnik krokowy (ale czy on siedzi w tym silniku to > nie wiem). Dzięki być może problem tkwi w LPG bo nie było regulowane, świece wymienione, a filtrze paliwa zapomniałem - Dzięki Czy ogrzewanie tylnej szyby ma po drodze jakiś przekaźnik ?? czy bezpośrednio od włącznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Dzięki być może problem tkwi w LPG bo nie było regulowane, świece wymienione, a filtrze paliwa > zapomniałem - Dzięki > Czy ogrzewanie tylnej szyby ma po drodze jakiś przekaźnik ?? czy bezpośrednio od włącznika Ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ma. Jak mogę go sprawdzic Czy Wiesz jak zdjąć ten plastik z tylnej klapy (kia rio ) czy jest on na zatrzaskach ? pozro Poprzedni problem z falowaniem obrotów został rozwiązany - kolektor był żle przykręcony i łapał lewe powietrze - Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Jak mogę go sprawdzic Powinno byc slychac takie pykniecie w momencie wlaczania. On siedzi w puszcze pod maska. > Czy Wiesz jak zdjąć ten plastik z tylnej klapy (kia rio ) czy jest on na zatrzaskach ? > pozro > Poprzedni problem z falowaniem obrotów został rozwiązany - kolektor był żle przykręcony i łapał > lewe powietrze - Dzięki za pomoc Poszukaj jakiegos manuala zeby nie polamac. Najwiecej tego po rosyjsku ja nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awilk Napisano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 Dzięki Szacun i Szczęśliwego Nowego Roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.