Skocz do zawartości

problem z obrotami biegu jałowego??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moja kijanka dziwnie sie zachowuje, a mianowicie;

po odpaleniu na zimnym silniku (np. rano) obroty trochę falują ale po pól minuty się normują. Natomiast w czasie jazdy po wyrzuceniu na luz utrzymują się na wartośc ok 2000. Wystarczy lekko przegazować i spadają do ok 1000. Przy zmianie biegów opadają powoli lub tak jak pisałem utrzymują się na 2000-2500.

Poniewaz przejechałem nią dopiero ok 1000 km nie mam pojęci co to możę być??

Była u michanika i ten (podobno)wyczyścił silnik krokowy i przepustnice

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Benzyna + LPG

Ja bym zaczal od LPG, wymiana filtra + regulacja. Tylko znajdz dobrego speca bo te silniki nie lubia LPG.

Pozniej sprawdic pompe paliwa, wymienic filtr paliwa, filtr powietrza.

Sprawdzic swiece i kable.

Jak juz to wyeliminujesz to EGR, przepustnica, silnik krokowy (ale czy on siedzi w tym silniku to nie wiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym zaczal od LPG, wymiana filtra + regulacja. Tylko znajdz dobrego speca bo te silniki nie

> lubia LPG.

> Pozniej sprawdic pompe paliwa, wymienic filtr paliwa, filtr powietrza.

> Sprawdzic swiece i kable.

> Jak juz to wyeliminujesz to EGR, przepustnica, silnik krokowy (ale czy on siedzi w tym silniku to

> nie wiem).

Dzięki 20.GIF być może problem tkwi w LPG bo nie było regulowane, świece wymienione, a filtrze paliwa zapomniałem - Dzięki

Czy ogrzewanie tylnej szyby ma po drodze jakiś przekaźnik ?? czy bezpośrednio od włącznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Ma.

Jak mogę go sprawdzic

Czy Wiesz jak zdjąć ten plastik z tylnej klapy (kia rio ) czy jest on na zatrzaskach ?

pozro

Poprzedni problem z falowaniem obrotów został rozwiązany - kolektor był żle przykręcony i łapał lewe powietrze - Dzięki za pomoc

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak mogę go sprawdzic

Powinno byc slychac takie pykniecie w momencie wlaczania.

On siedzi w puszcze pod maska.

> Czy Wiesz jak zdjąć ten plastik z tylnej klapy (kia rio ) czy jest on na zatrzaskach ?

> pozro

> Poprzedni problem z falowaniem obrotów został rozwiązany - kolektor był żle przykręcony i łapał

> lewe powietrze - Dzięki za pomoc

Poszukaj jakiegos manuala zeby nie polamac. Najwiecej tego po rosyjsku ja nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.