mirekp Napisano 25 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2006 Witam szanownych forumowiczów. Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2006 I dlatego wynik przed i po ukaze Ci ile dana modyfikacja dala ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Quote: Witam szanownych forumowiczów. Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. a jak inaczej okreslic to co daly nam przerobki?to nei tak jak z magnetyzerami czy szportowymi swiecami.tam wystarczy tylko posumowac podane przez producenta procentowe przyrosty mocy i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Quote: Quote: Witam szanownych forumowiczów. Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. a jak inaczej okreslic to co daly nam przerobki?to nei tak jak z magnetyzerami czy szportowymi swiecami.tam wystarczy tylko posumowac podane przez producenta procentowe przyrosty mocy i juz Po prostu wsiąść w samochód i przejechać się.Przecież jak coś dały to każdy kierowca ,który zna swój samochód odczuje zmiany. No chyba że przyrosty są tak małe to wtedy tylko hamownia pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 tak,tylko ze to bedzie stricte subiektywne odczucie,tak jak po zatankowaniu vpowera czy cos. poza tym skad wiesz ze np 2 tysie co wpakowales w auto daly zamierzony efekt.fakt idzie lepiej itd.ale jezeli wiesz co powinienes osiagnac po takich przerobkach,to mozesz np po wykresie z hamowni stwierdzic,ze trzeba jeszcze auto lepiej zestroic czy cos,bo otrzymane parametry nie sa odpowiednie jak na wykonane modyfikacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Po prostu wsiąść w samochód i przejechać się.Przecież jak coś dały > to każdy kierowca ,który zna swój samochód odczuje zmiany. To jest tzw dupohamownia i są to odczucia subiektywne. Tak jak np z superczipem. Wiesz ze masz zalozony, naczytales sie daje pałer i myslisz ze naprawde auto super lepiej chodzi. A po drugie nieliczy sie tylko moment i moc maks. Liczy sie równiez przebieg ich krzywych, a to sie dowiesz tylko na hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Witam szanownych forumowiczów. > Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? > Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. Ja Ci dam mój przykład. Po montażu smt6 auto jechało zajebiście ale jak zobaczyłem pofalowany wykres z hamowni to się przeraziłem. Hamownie powie Ci dokładnie co i jak! A odczucia są subiektywne. Nie zmienisz nic w aucie, dasz obcej osobie i powiesz,że jest np.chip.Ta osoba się przejedzie i stwierdzi,że jest poprawa.To się nazywa siła sugestii! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Quote: > Po prostu wsiąść w samochód i przejechać się.Przecież jak coś >dały > to każdy kierowca ,który zna swój samochód odczuje zmiany. > No chyba że przyrosty są tak małe to wtedy tylko hamownia pokaże. No tak , nie ma jak dupohamownia Jesli chcesz gadac o takich bzdurach to na Hydepark zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Witam szanownych forumowiczów. > Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? > Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. prowokator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Na hamownię można się wybrać po to , aby poznać charakterysykę (moment obr., moc) silnika. Może to np. pomóc w wybraniu optymalnych obrotów do zmiany biegu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Dlaczego przy modyfikcji sprawdza się osiągi na hamowni? > Przecież tam są sztuczne warunki :bez wiatru,górek,deszczu itp. Bo na hamowni nie sprawdza sie parametrow auta tylko charakterystyki zewnetrzne silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 > Po prostu wsiąść w samochód i przejechać się.Przecież jak coś dały > to każdy kierowca ,który zna swój samochód odczuje zmiany. > No chyba że przyrosty są tak małe to wtedy tylko hamownia pokaże. no jasne zaloz tylko glosniejszy tlumik a juz kazdy kierowca powie ze auto jest mocniejsze i lepiej sie zbiera pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.