simek18 Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 Jak w temacie, jaki parownik wybrać do 2 generacji instalacji lpg do silnika 200KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 > Jak w temacie, jaki parownik wybrać do 2 generacji instalacji lpg do silnika 200KM? Tomasetto super akurat 200 koniszukaj na ph-jacuś.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Jak w temacie, jaki parownik wybrać do 2 generacji instalacji lpg do silnika 200KM? i co znalazłeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > i co znalazłeś??? Tak, pod stołem Ale nie miał jednego króćca wodnego, znalazłem jeszcze BRC AT90E i tego użyłem. Założyłem dziś razem z blosem. Nie podłączałem kompensacji, bo silnik gasł. Po szybkiej regulacji silnik chodzi jak zegarek, przyspiesza ładnie, nie śmierdzi gazem z wydechu (tak jak to miało miejsce na sekwencji). Ciekawe jakie wyjdzie spalanie, komputer pokładowy pokazuje dosyć małe wartości spalania chwilowego, więc ma bogato. Pierwsze tankowanie pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 A to jest ta vectra c 3.2 co ktoś chciał zmienić IV gen. na I gen.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > A to jest ta vectra c 3.2 co ktoś chciał zmienić IV gen. na I gen.? Nie, to nie ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Nie, to nie ja a to pardom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Tak, pod stołem Ale nie miał jednego króćca wodnego, znalazłem jeszcze BRC AT90E i tego użyłem. > Założyłem dziś razem z blosem. Nie podłączałem kompensacji, bo silnik gasł. Po szybkiej > regulacji silnik chodzi jak zegarek, przyspiesza ładnie, nie śmierdzi gazem z wydechu (tak jak > to miało miejsce na sekwencji). Ciekawe jakie wyjdzie spalanie, komputer pokładowy pokazuje > dosyć małe wartości spalania chwilowego, więc ma bogato. Pierwsze tankowanie pokaże. Miałem ten reduktor przy blos w passacie vr6 174KM i bez problemu wyrabiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.