Skocz do zawartości

C4 i parę problemów.


Mobil1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Posiadaczy aut Francuskich smile.gif

Od niedawna jeżdżę Citroenem C4 3D 1.6HDI 110 KM, z 2007 roku i 82 tys przebiegu.

Ostatnio silnik zaczął głośniej pracować i dowiedzialem się na motokąciku, że to wina osłony termicznej kolektora wydechowego.

Tutaj pojawia się 1 pytanie: Czy istnieje jakiś patent na uciszenie tej rezonujacej obudowy, czy pozostaje wymiana na nową, która prędzejczypóźniej tez zacznie hałasować?

Jakie tarcze i klocki polecacie zarówno na przód jak i tył?

Jak z podnoszeniem mocy tej jednostki? Warto się w to pchać czy dać mu lepiej spokoj, co by nie kusić losu i dodatkowych awarii?

Dziękuję za wszystkie sugestie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Wszystkich Posiadaczy aut Francuskich

> Od niedawna jeżdżę Citroenem C4 3D 1.6HDI 110 KM, z 2007 roku i 82 tys przebiegu.

> Ostatnio silnik zaczął głośniej pracować i dowiedzialem się na motokąciku, że to wina osłony

> termicznej kolektora wydechowego.

> Tutaj pojawia się 1 pytanie: Czy istnieje jakiś patent na uciszenie tej rezonujacej obudowy, czy

> pozostaje wymiana na nową, która prędzejczypóźniej tez zacznie hałasować?

> Jakie tarcze i klocki polecacie zarówno na przód jak i tył?

> Jak z podnoszeniem mocy tej jednostki? Warto się w to pchać czy dać mu lepiej spokoj, co by nie

> kusić losu i dodatkowych awarii?

> Dziękuję za wszystkie sugestie :-)

obecnie w aso powinny być już ninimalnie zmienione te osłony. trochę mocniejsze mocowania mają, trzeba pamiętać by wymienić wszystkie 3 i wspornik obowiązkowo !!! bo się rozleci znowu.

Wymiana tylnych tarcz to majątek wink.gif bo występuje tylko z piastą. po nr vin trzeba sprawdzić czy TRW czy Bosch.

Co do mocy to można pomodzić wink.gif ale z doświadczenia wiem że dwumasa nie wytrzyma za długo czacha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obecnie w aso powinny być już ninimalnie zmienione te osłony. trochę mocniejsze mocowania mają,

> trzeba pamiętać by wymienić wszystkie 3 i wspornik obowiązkowo !!! bo się rozleci znowu.

> Wymiana tylnych tarcz to majątek bo występuje tylko z piastą. po nr vin trzeba sprawdzić czy TRW

> czy Bosch.

> Co do mocy to można pomodzić ale z doświadczenia wiem że dwumasa nie wytrzyma za długo

Jest szansa, żeby po 80 tyś trzeba było wymieniać tylnie tarcze?

Klocki nie są już pierwszej świeżości, ale czy tarcze to nie wiem.

Te 3 osłony to chyba worek pieniędzy? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest szansa, żeby po 80 tyś trzeba było wymieniać tylnie tarcze?

> Klocki nie są już pierwszej świeżości, ale czy tarcze to nie wiem.

> Te 3 osłony to chyba worek pieniędzy?

80kkm całkiem możliwe ze tarcze do wymiany będą.

Osłony z tego co pamiętam to jakieś 400 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.