darekalf1 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 witam po dłuższym postoju autko doczekało sie nowego serducha ale jest niezbyt za to wdzięczne po pierwsze rozrusznik na początku zakręcił i stawał wysunięty kontrolka akumulatora przygaśnięta obrót kluczem za koło pasowe i odskakiwało więc wyjołem rozruszałem go prostownikiem i chodził przez pare rozruchów a teraz znowu zero odzewu kontrolka przygasa , może ktoś ma jakiś pomysł po drugie po odpaleniu problem z wolnymi obrotami najpierw gasł na amen teraz chodzi jakby na 3 tłoki potrafi piarnąć w kolektor , lewego powietrza nie ma skąd brać dolot czysty a na poprzednim silniku chodziło do końca czyżby tylko podłączenie do kompa zostało ? i jeszcze takie głupie pytanie czy jakimś szczegułami różniły sie silniki adr w manualu i automacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > witam > po dłuższym postoju autko doczekało sie nowego serducha ale jest niezbyt za to wdzięczne > po pierwsze rozrusznik na początku zakręcił i stawał wysunięty kontrolka akumulatora przygaśnięta > obrót kluczem za koło pasowe i odskakiwało więc wyjołem rozruszałem go prostownikiem i chodził > przez pare rozruchów a teraz znowu zero odzewu kontrolka przygasa , może ktoś ma jakiś pomysł > po drugie po odpaleniu problem z wolnymi obrotami najpierw gasł na amen teraz chodzi jakby na 3 > tłoki potrafi piarnąć w kolektor , lewego powietrza nie ma skąd brać dolot czysty a na > poprzednim silniku chodziło do końca czyżby tylko podłączenie do kompa zostało ? > i jeszcze takie głupie pytanie czy jakimś szczegułami różniły sie silniki adr w manualu i > automacie?? rozrusznik zregeneruj a w silniku sprawdz jeszcze odme, no i adaptacja przepustnicy nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 z rozrusznikiem prościej wyszło bo dołożyłem mase na rozrusznik i chodzi ale dlaczego gubi to nie wiem choć pare teori krąży po głowie bo masy na silniku i do akumulatora czyste obroty na zimnym to nie trzyma i gaśnie trzeba dodawać żeby chodził jak sie nagrzeje to obroty są małe nawet bardzo ale nie gaśnie słabo sie wkręca na wyższe lecz w trasie tak 90-100 to nic nie czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 gdzie szukać przyczyny że po odpięciu przepływomierza chodzi lepiej hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > gdzie szukać przyczyny że po odpięciu przepływomierza chodzi lepiej hmmm np lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 zanim lambda zacznie działać musi troche sie nagrzać a tu na zimnym z rana silniku bez przepływki odpala , chodzi falując i w trasie po wciśnęciu sprzęgła przy zmianie biegów obroty najpierw do góry potem w dół a z przepływką gaśnie od razu i trzeba trzymać na gazie zanim sie rozgrzeje oraz chodzi z większymi falowaniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 troche postał w garażu podłączyłem gaz i nie ma poprawy bo czy benzyna czy gaz chodzi tak samo teraz bez przepływomierza nie odpala wcale zainteresowała mnie cewka zapłonowa bo po wyjęciu czy to trzeciej czy czwartej fajki a nawet obydwu naraz praca silnika nie zmieniła sie z trzepiącego silnikiem na gasnący a dymu białego daje tyle że hej choć to nie wina płynu chłodzącego u kolegi w leganzie zrobiło sie coś podobnego dymu daje sporo płynu nie ubywa odpiołem cewke nr 3 lub 4 to nie zmieniała sie praca a 1 lub 2 gasł i u niego obstawiam słabą cewkwe bo iskra jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 cd ... choć mechanik u niego powiedział że zawór zawolno sie zamyka i za to ciężko pali i trzepie hmm prawie podobnie jak u mnie czy na kompie pokaże że cewka niedomaga bo iskre daje ale chyba za słabą ?? kable wn miał kolega wymieniane u mnie też dobre podmieniane też były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 temat z samochodem ogarnąłem kolektor ssący ponownie złożyłem i chodzi więc temat do kosza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.